Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2010 10:00 - ДВЕ ОФИЦИАЛНИ години в blog.bg
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8916 Коментари: 74 Гласове:
58

Последна промяна: 24.09.2010 10:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Две ОФИЦИАЛНИ години в blog.bg!
И много и малко ...
Как лети времето!
Миналата година написах по повод на годишнината ми в blog.bg., че всеки си има по един рожден ден на собствения блог, а аз си имам няколко:) - един, когато се регистрирах, друг, с публикацията, пусната най-напред тук, трети, когато окончателно се установих в blog-a!
Първите неща /около 20 на брой, според  krassko:)/ ги прехвърлих тук за един ден - 16 срещу 17.07. 2008 - ма от друг сайт, където нямах намерение да се завръщам по причини, които са много лични.
Сега като разглеждах блога, установих, че първото нещо, което съм написала и публикувала за пръв път тук /освен представянето си/ е :

http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/09/24/nekaneni-misli.237135

Не си спомням дали съм публикувала тези мои неканени мисли и в другия сайт. Възможно е, защото не прекъснах връзката от "раз" - все пак в този сайт оставих много приятели, които ми помогнаха в едно трудно за мен време. Няма да ги забравя! И не ги забравям - имам си няколко, особено близки и скъпи, с които поддържам най-добри отношения до днес, и на които съм много, много благодарна!
Но сега думата ми е за ОФИЦИАЛНИТЕ ми ДВЕ ГОДИНИ в blog-a!
Приемам, че истинското ми присъствие тук започва на 24.09.2008-ма година. Поне така пише в постинга за "Неканите мисли":).
В такъв случай моят блог е зодия везни:)!
Ха! За мен "везни" означава равновесие. Като се замисля ... хайде да не мисля толкова:)!
Прочетох какво пише за тази зодия, /макар да не вярвам в тези неща/ и открих много сходства между блога ми:) и написаното:).
Открих и ключовата дума на зодията - ХАРМОНИЯ!
Тази дума много ми хареса, защото всеки човек, независимо от зодията си се стреми към хармония - със себе си, с околните, с природата ... с всичко.
С това не искам да кажа, че в блога ми всичко е хармонично и "по мед и масло".
Има от всичко, което съм преживяла - и хубаво и не до там ... - все пак пиша в "Лични дневници":) и пиша като в личен дневник - споделям личните си преживявания и мисли!
Сериозното ми "пристрастяване":) към blog.bg, обаче /пак според хронологията:)/ е започнало през октомври.
Но вече приех датата 24-ти септември за рождена на моя блог. Tя ще е и точка:), никакви други рождени дни:))) - само един и ... никакви такива "два-три" :)! Кой дава така:)))?!
Радвам се, че всички, които познавам са истински, талантливи и хармонични хора,  с които сме се приели не само като колеги по блог, а като приятели!
Благодаря и на виртуалните си приятели, с които не съм се виждала, но са с толкова осезателно присъствие, че ги смятам за приятели от много години!
Благодаря ви!
Благодаря ви, че ви има и тук и в реалния живот!
С повечето от вас се запознах, когато вече излизах от трудния и мрачен за мен период.
За тези две години ми се случиха много и все хубави неща - най-хубавото, най-прекрасното и най-вълнуващото събитие беше раждането на Мишел!!!
Споделихте с мен  радостта ми от появата на първата ми и за сега единствена внучка, за което отново ви благодаря! /Е, нали съм си "добричка":) ви я показах в няколко постинга: )))! Красавица е Мишел, пък и чаровница, нали:)))?/
Понякога отсъствам за дълго, но винаги се завръщам като в най-свидно място, като в роден дом, от което съм много щастива.
Благодаря ви приятели, че тук  намерих хармонията, която без вас щеше да е непълна и тогава нямаше да е хармония!

С признателност!
Катя Атанасова - katan

09.09.2010 г. -22:08 часа

Специалният ми поздрав за всички вас - Хендел и вълшебните звуци на природата!
С пожелание за хармония в живота на всички ни!




 


 





Тагове:   официални,   Blogbg,


Гласувай:
58



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ninaantonova - Честити ти две годинки в блога!
24.09.2010 10:26
С пожелание, да намериш още повече и най-вече истински приятели. Бъди жива и здрава и продължавай да ни радваш с твоите публикации. Честито! Хубави почивни дни! :)
цитирай
2. katan - ninaantonova -
24.09.2010 10:44
Здравей, Нинче!
Благодаря ти за пожеланията и хубавите думи!
Слънчеви и приятни почивни дни и на теб!
цитирай
3. despinida - Поздрави !
24.09.2010 11:04
Бъди щастлива с пъстрия зодияк, какъвто е Блог.бг.

ПП: Аз съм от Везните :)))
цитирай
4. katan - despinida - Поздрави !
24.09.2010 11:09
Благодаря ти, despinida!
Бъди щастлива и ти!
Везните са точни, минали са през ИС:).
Хубав ден!
цитирай
5. scarlety - Катя,
24.09.2010 11:28
Твоят блог ми е съзодийник:))))Бъди здрава и ни радвай с още много интересни теми! Аз съм само от шест месеца тук,но намерих също интересни виртуални приятели като теб! Желая ти слънчев и весел ден!
цитирай
6. tili - Нарциси, гладиоли, лилии,
24.09.2010 11:32
рози - целият красив букет ти връщам с любов и благодарност за нежното и силно присъствие тук и навсякъде! Бъди благословена и ЗДРАВА, Приятелко:)))

Ето и една китка, събрана от мен ;-)))

http://www.youtube.com/watch?v=vxqmRlMVniw
цитирай
7. lubara - Поздрави, katan !
24.09.2010 11:41
В моят блогрол първата тема е " Катя е слънчева жена".
Жива и здрава бъди, две години се радвам на твоето приятелство!
И Мишел да расте засмяна, здрава и голяма!
цитирай
8. stela50 - Поздрави ,Кати ...Две години не са малко .
24.09.2010 12:07
Още по- красиви и вълнуващи мигове да съпътстват живота ти ,много нови и
добри приятели да срещнеш и много мечти да се сбъднат...
Бъди щастлива ,скъпа !
цитирай
9. mikino - ЧЕСТИТО!
24.09.2010 12:10
Продължавай все така да ни радваш!
Да си жива и здрава! Желая ти много късмет, щастие и любов!
цитирай
10. gkowachew - Жива и здрава да си,
24.09.2010 12:17
приятелко! :))))))))
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Честита годишнина
24.09.2010 12:32
две години са даже много, вече си наясно с много от хората, които пишат тук и си направила своя избор от Любими блогове, в които отвреме навреме добавяш някой новопоявил се, който те е впечатлил. Приятно е в твоя блог, жива и здрава да си и да продължаваш пишеш, те хубавите неща ще продължават да ти се случват.
цитирай
12. slavimirgenchev1953 - Ти си щастливка!
24.09.2010 12:47
Щастието да си баба на Мишел също е велико! Поздрави от дядото на Лидия! )))
цитирай
13. katan - scarlety -
24.09.2010 12:54
Усмихнах се, scarlety!:)
Още едина везничка в блога!
Колко е хубаво!
Мнохо щастие и хубав ден!
цитирай
14. queerfish - Кате,
24.09.2010 12:57
приятни и мнооооого усмихнати предстоящи мигове в blog.bg, ти желая от сърце! Благодаря за пожеланието за хармония в живота. /аз все още не съм намерила дълбоко в себе си такава и се радвам на хората, които знаят значението на тази красива дума/
Поздрав най-сърдечен! :)
цитирай
15. katan - tili -
24.09.2010 12:58
Мила ми, Лили!
Благодаря ти за китката, но в момента не се отваря:(.
Ще пробвам по-късно, нопознавайки те, съм сигурна, че е нещо красиво!
Благодаря ти за ВСИЧКО!
цитирай
16. cefulesteven - Честито, Катя!
24.09.2010 13:05
Честито, Катя!
цитирай
17. nicodima - Честита годишнина! Да се множат!
24.09.2010 13:12
"Не искам

да съм студена ,

не искам

да съм тъжна ,

но..."

май намерих ключето от вълшебната кутийка! : )))

Поздрави, Катя!
Бъди здрава!
цитирай
18. katan - lubara - Поздрави
24.09.2010 14:09
Любо, приятелю!
Благодаря ти!
Поставяш ме в малко неудобно положение, от което се измъквам сусмивка и намигане:))).
Казвала съм ти и друг път, че не съм само слънчева - понякога съм мъглива, облачна, дъждовна ... според сезоните:)))
Благодарности и хубав ден!
цитирай
19. katan - stela50 - Поздрави
24.09.2010 14:11
Благодаря ти, мила Стела!
Две години за блогпространството са си солидна възраст!
Много щастие и хубави почивни дни и на теб!
цитирай
20. katan - mikino - ЧЕСТИТО!
24.09.2010 14:12
Благодаря ти, Микино!
Топли думи от топъл човек!
Хубав ден!
цитирай
21. katan - gkowachew -
24.09.2010 14:13
Благодаря ти, приятелю!
Много здраве и на теб!
цитирай
22. katan - kasnaprolet9999 -
24.09.2010 14:15
Благодаря и на теб, Невенче!
Благодаря ти от цялото си сърце за хубавите думи и пожелания!
Хубав ден и много поздрави!
цитирай
23. katan - slavimirgenchev1953 -
24.09.2010 14:18
И ти си щастливец, Слави!:)))
Какво щастие е, че имаме Мишел и Лидия!
Да са ни живи и здрави!
цитирай
24. katan - queerfish -
24.09.2010 14:21
Пожелавам ти скоро да откриеш значението на думата по вътрешното си състояние, приятелко!
Благодаря ти за пожеланията!
Хубав ден!
цитирай
25. katan - cefulesteven -
24.09.2010 14:23
Благодаря ти, Стеф!
Да сте много щастливи всички!
цитирай
26. katan - nicodima -
24.09.2010 14:26
Трогна ме с този цитат, мила Никодима!
Благодаря ти, че си го прочела!
Това е от времето, когато бях без усмивка.
Слава Богу! Отмина!
Хубав и щастлив, усмихнат ден!
цитирай
27. panazea - Честито , Кате Кате Катерино!
24.09.2010 16:09
Релаксиращо. Ще заспя ! :))
цитирай
28. ckarlet - Честити да са и от мен двете годинки в ...
24.09.2010 16:28
Честити да са и от мен двете годинки в блога, мила Катя!
За мен посещението ми в твоя виртуален дом е истинско удоволствие!
Още дълги години да си общуваме, забавляваме и споделяме.
Много здраве и щастие за прекрасното ти семейство! И нека с всеки изминал се ден да ви радва малката Мишел, която е голяма красавица и бъбривка!!!
Весел празник!
А това е за теб, Катя!

http://cvetiazateb.com/html/Buketi/Large/DSC_0045.jpg
цитирай
29. katan - panazea -
24.09.2010 16:32
Благодаря,Тони!
За мен това е звукът на хармонията:).
Приятни, красиви и хармонични сънища!:)
цитирай
30. katan - ckarlet -
24.09.2010 16:44
Благодаря ти, Скарлет!
Както винаги си много мила!
Благодаря и за красивите рози!
На мен също ми се иска да продължи дълго нашето, макар и виртуално приятелство!
Благодаря и за пожеланията от цялото си сърце!
Здраве и щастие и на теб и семейството ти!
цитирай
31. veninski - Честито, Катя! Бъди благословена!
24.09.2010 16:59
Честито, Катя! Бъди благословена!
цитирай
32. mamas - Честито, Катя!
24.09.2010 17:16
Радвам се, че те познавам!
цитирай
33. blagovestie - Привет и от мен :))))
24.09.2010 17:16
Здраве, щастие и усещане за пълнота във всичко, миличка! :)) :**
цитирай
34. cvetnica - Честит празник, Екатерина!
24.09.2010 17:17
Невероятно послание на един позитивен човешки дух!
Изобщо не е трудно човек да бъде личност, да бъде себе си, като теб!
Куража, вярата в доброто, зареждащият оптимизъм, силата на духа, волята, мисля си, че това си ти!

Бъди благословена ! Продължавай да изпълваш сърцата ни с топлота, човечност и красота, все неща, които само истинския, благородния човек може да носи в себе си и да ги раздава без остатък.

Широки световни друмища - избродени!
Високи върхове - превзети!
Дръзки мечти - сбъднати!
Запълни всяка твоя секунда живот с мир и здраве, като в безкраен празник!
Бъди винаги много специална!
Бъди щастлива!
Прегръщам те, с обич Лили

Поднасям ти цветя с музика

http://www.youtube.com/watch?v=GWa5gj0R0eQ
цитирай
35. monaliza121 - Светлината винаги да е с теб, Катя!
24.09.2010 18:23
Още щастливи мигове в Blog.bg!:)))))
цитирай
36. kundalini - Поздрави, Катя.
24.09.2010 19:24
С пожелание за още много красиви случвания, подобни на малката Мишел,може би..... подобно човече но вече в мъжки род:)))
С твоите постинги доказваш, че наистина човек може да бъде себе си тук. Стига да владее мярката на това пространство:)
Хубава вечер, Катя.
цитирай
37. hel - Честити 2 години! С приятели ...
24.09.2010 19:37
Честити 2 години!

С приятели чудесни,
с веселие и песни
да си блога най-честита
и много плодовита.

Много слънце и вдъхновение, Катенце!

цитирай
38. katan - veninski -
24.09.2010 19:59
Благодаря ти, Васко!
Бог да благослови всички ни!
цитирай
39. katan - mamas -
24.09.2010 20:00
Благодаря ти, Славе!
И аз се радвам, че се познаваме лично!
цитирай
40. katan - blagovestie -
24.09.2010 20:02
Благодаря ти, Люси!
Да ти се връщат стократно хубавите пожелания!
цитирай
41. katan - cvetnica -
24.09.2010 20:09
Мила, Лили!
Направо ме шашна с това обръщение!:)))
Но пък си написала такива хубави думи по мой адрес, че напрво се изчервих - и от удоволствие и от малко неудобство!
БЛАГОДАРЯ ТИ!
Благодаря ти за красивия клип с много цветя и за ERNESTO CORTAZAR !
Бог да благослови всички ни!
И да ни закриля!
Хубава и хармонична вечер ти пожелавам!
Много прегръдки и обич и от мен!
цитирай
42. katan - monaliza121 -
24.09.2010 20:10
Благодаря ти, Лизи!
Много светлина и по твоя път и в душата ти!
цитирай
43. hristo27 - От мен още много по две да бъдат!
24.09.2010 20:11
От мен още много по две да бъдат!
цитирай
44. katan - hel -
24.09.2010 20:14
Благодаря ти, Хел!
Такива хубави пожелания, поднесени в стих!
Благодаря ти от цялото си сърце!
Хубава и щастлива вечер!
цитирай
45. razkazvachka - Честит рожден ден тогава! Мъдрите, хармонични, мерещи чрез равновесие Везни:)))
24.09.2010 20:19
А пък аз бях скорпионче, значи, миналата година като се регистрирах и ти беше първата, заедно с Борката от Пловдив, които ме избрахте в "Любими блогове" и картинките ви и до ден днешен са първите, които виждам сутрин, като стана да пообиколя приятелите...

Някак си ми една от константите в този блог - да си жива и здрава и да те веселят децата ти, внуците и техните деца - за много!
цитирай
46. katan - kundalini -
24.09.2010 20:20
Благодаря за пожеланията, мила kundalini !
Най-вече за малкото човече:)))!
Е, каквото даде Бог - няма да го върнем, я:))) - ще си го обичаме, само да дойде!
А за другото - блог - голям, място за всички - бол!
Само малко толерантност и търпимост е нужно.
Хубава вечер и бъди много щастлива!
цитирай
47. katan - hristo27 -
24.09.2010 20:21
Благодаря ти, Христо!
Да ти се връща и на теб!
цитирай
48. katan - razkazvachka -
24.09.2010 20:26
Благодаря и на теб, скъпа приятелко!
Както писах - не вярвам много на хороскопи.
Всеки човек се стреми към хармония и съвършенство, независимо от зодиака.
Радвам се, че съм ти на кадем, заедно с Борето:)!
Благодаря ти за пожеланията!
Хубава вечер!
цитирай
49. divna8 - Честито и от мен, мила приятелко ...
24.09.2010 21:34
Честито и от мен, мила приятелко Катан - Катя Атанасова... :):):)
Хубав повод за равносметка, за празнуване и за поздравления от приятели!
Съпричастна съм към споделеното от теб тук, в блог.бг. Радвам се на успехите ти, на празниците ти или на неволите ти! Хубаво е, че споделяш с нас, а ние можем да споделим с теб! Така е между приятели... :):):)
Хубави дни напред и още по-хубави преживявания ти желая! Усмивки от мен :):):)
цитирай
50. katan - divna8 -
24.09.2010 22:03
Благодаря и на теб, дивна моя приятелко!
Така е между приятели - и за хубаво и за лошо, все са те!
Благодаря, че ви има!
Благодаря ти, divna8!
Да сме живи и здрави всички!
Хубава вечер!
цитирай
51. sestra - Честита годишнина, Кате!
24.09.2010 22:44
Да са силни и занапред приятелствата тук! Всеки път за мен е било радост да се спирам на хубавите ти, разгърнати в сърце текстове и да споделям твоите мисли! Ами за много години :)
цитирай
52. katan - sestra -
24.09.2010 22:50
Благодаря и на теб, Сестрице!
Да са силни и истински приятелствата - тук и навсякъде!
Зарадва ме посещението ти!
За много години и на теб!
цитирай
53. tota - Катя, поздрави за двете годинки тук сред нас!!
24.09.2010 23:11
Бъди здрава, много щастлива с твоите близки на сърцето и продължавай да ни радваш с красиви думи и нежна музика!! За да има хармония в живота на всички ни тук! С най-добри чувства!
цитирай
54. inel379 - Вълшебният глас на природата е жив в нас!:)
25.09.2010 02:02
Стремежът към равновесие и хармония затова е вечен!
Колебанието също е човешко, а Везните най-добре го познават - нежно и деликатно непреклонни пред несъвършенствата на живота!
Стремежът към комфорт и радостта от него - над всичко!
Мишел е част от живото ти усещане за красотата на битието!:)
Дано е все така!
Поздрав за осмислената годишнина от мен!
Вдъхновението да не те напуска, а приятелите да са част от него!
Изборът на клипчето е върховен!
Продължава да пулсира в мен!
С благодарност и усмивка!:)
цитирай
55. cornflower - Pozdraviq, Katia!
25.09.2010 08:33
Radvam se, che si otkrila harmoniata tuk!
Veche i az go potvarjdavam, sled eliminiraneto na vseizvestnite osobi.
Pojelavam uspech!
цитирай
56. pegas08 - Любим блог,
25.09.2010 10:05
номер едно!

Е, акъл се иска и за тези работи!
Бъди здрава, Катан, и да ни радваш още дълго!
цитирай
57. katan - tota -
26.09.2010 12:51
Благодаря, tota!
Здраве и щастие на всички ни!
Хубав неделен ден!
цитирай
58. katan - inel379 -
26.09.2010 12:54
Много хубави думи, мила Инел!
И много правдиви и истински!
Благодаря ти!
Стремежът на всяко разумно същество е към съвършенство и хармония - нека ги намерим и задържим!
Поздрави!
цитирай
59. katan - cornflower -
26.09.2010 12:56
Благодаря за поздравлението и пожеланието, мила Люба!
Хармония в душите ни!
цитирай
60. katan - pegas08 -
26.09.2010 12:57
Благодаря ти, Пегасче!:)
Бъди здрав и щастлив и ти!
цитирай
61. martito - Честити да са ти, Катенце!:)) И ...
26.09.2010 13:09
Честити да са ти, Катенце!:))
И все така оптимизъм да струи от теб!
цитирай
62. katan - martito -
26.09.2010 13:26
Мила Марти!!!
Много ти благодаря!!!!
Ти беше първият човек тук, който ме посрещна с широко отворени обятия!
Няма да забравя това и отново ти благодаря за приятелството!
Много настроение и хубав ден!
цитирай
63. iliada - Това му се вика годишнина!
26.09.2010 16:27
Поздравления и прегръдки , приятелче!:)
цитирай
64. priqtel12 - Пропуснала съм годишнината ти, Катя,
26.09.2010 21:55
но няма да пропусна да те поздравя и ти пожелая да продължаваш да внасяш настроение, топлота и любов към красивото и качественото в нашия живот, тук във блога!
цитирай
65. avangardi - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
28.09.2010 10:41
Хвани се за крилата на живота.
Нощувай с вятъра, сънувай утринта,
и нека тоя сън, огрян от слънцето –
лекува наранените места.

Почувстваш ли се силен, излекуван;
не стой самотен на високата скала,
а се върни. И нека твоят дух пробуден
дарява хората с любов и светлина
автор:от НЕТА

И просто на приятел!

РЕЦЕПТА ЗА ЩАСТИЕ

Пази душата си от лоша мисъл!
Пази живота си от зла ръка!
Намирай в нищото неземен смисъл!
И срещай с искреност дори врага!

Мечтай мечтите си с любов голяма!
Очаквай чудото на всеки ден!
Пази сърцето си от страх, измама,
от черна мъка, от вина и плен!

Дари духа си с истина и вяра!
На всеки миг усмивката пази!
И нека чужда святост, мъдрост стара
и всяка прошка бъдат ти звезди!
http://bg.netlog.com/groups/____________________1/forum/messageid=20411

Кате, с много любов - Илка
@->-->-- @->-->-- @->-->--
цитирай
66. makont - О, честито,
28.09.2010 11:19
при теб винаги е толкова топличко и истинско. Успешни нови още сто години в блога! Усмихнат и ползотворен ден!
цитирай
67. cinderellathespy - Кате, честита годишнина!
16.10.2010 13:59
Още много споделени мисли и чувства тук в блог пространството и много нови искрени приятелства ти пожелавам! Тази година малко се откъснах и не наминавам често, но си мисля...Прегръщам те!-:)
цитирай
68. zvezdichka - Честита годишнина Кате!
22.10.2010 22:42
Нека когато се завръщаш на това място да остава в теб удовлетворението от срещата с близки и познати, чрез която можеш да надникнеш в нечий непознат свят. Пожелавам ти да намираш тази сърдечност, която да те радва и да те изпълва.
Бъди здрава и се радвай на твоята внучка и я дарявай с прегръдките си :).
Поздрави!
цитирай
69. katan - iliada -
24.10.2010 20:41
Благодаря ти, Илианче!
Поздрави и прегръдки и от мен!
цитирай
70. katan - priqtel12 -
24.10.2010 20:42
Благодаря ти, Ивче!
Благодаряза добрите и топли думи!
цитирай
71. katan - avangardi -
24.10.2010 20:45
Благодаря ти,мила Илче!
Трогна ме със стихотворните си пожелания, които ги приемам като лично от теб за мен!
Поздрави и искрени, приятелски прегръдки!
цитирай
72. katan - makont -
24.10.2010 20:47
Благодаря ти, приятелко!
Извинявам се за закъснелия отговор,но много дълго отсъстваях!
А думите ти ме стоплиха и зарадваха!
цитирай
73. katan - cinderellathespy -
24.10.2010 20:49
Благодаря ти, Ели!
Много ми липсваш да знаеш!
И аз често мисля за теб, за децата,които сигурно много са пораснали ...
Поздрави и прегръдки за всички ви!
цитирай
74. katan - zvezdichka -
24.10.2010 20:53
Звездичке, мила!
Много хубави думи и пожелания! Благодаря ти!
Тук наистина се чувствам удовлетворена от срещите си с приятели и техните светове - ти си една от тях и се радвам, че те има!
Поздрави и за двама ви!
За теб - една голяма и топла, почти майчинска прегръдка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5684843
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196390
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930