Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2010 12:00 - ПОЗДРАВЧЕ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1678 Коментари: 6 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Поздравче" - изтъркано от употреба; красиви снимки - копи и пейст без уточнение от къде са, копи-пейст новини, омръзнали ни до втръсване от други сайтове, телевизии, вестници и всякаква друга медийна сволач ...
Истинско творчество - има го, но неразбрано; коментари - има ги, но не на място; защита на противоестестесвени тези за противоестестествени и уродливи начинания ...
Познахте ли сайта?
Нима?!:(
Да, за съжаление! Той е!
А вчера синът ми ми четеше нещо, стилът на което ми беше страшно познат ...
Заслушах се и го помолих да види дали има автор или поне линк.
Не, нямало ... Само:investor.bg.
Стана ми криво, защото стилът ми напомняше на едно много талантливо, неординерно и остро гражданско перо, което много харесвам и което си има име ...
Е, какво от това?!
Нали сами си избрахме сайта?!
И не само сайта ...
ПОЗДРАВЧЕ!




Гласувай:
26



1. kalin8 - Разбирам те!
18.05.2010 17:08
Разбирам те напълно,Катя!
Но това е положението. И като гледам- няма управия.
Затова пък човек има избор, нали така?Просто не ги чета- обичайните...
Бъди здрава!
Б.
цитирай
2. katan - kalin8 - Разбирам те!
18.05.2010 18:33
Здравей, Боре!
Радвам се, че ме разбираш.
Да, това е положението!:(
Жълто, бозаво, нездраво ...
А има толкова стойностни имена в блога!И толкова хубави постинги!
Но май и блогът прилича на живия живот - колкото по-жълто и бозаво, толкова по-добре ...
Но за кого и до кога?
Бъди здрав и ти и поздрави от мен!
цитирай
3. mitales - Заинтригува ме името.
19.05.2010 14:13
Заинтригува ме името на перото.
цитирай
4. katan - mitales - Заинтригува ме името.
07.06.2010 21:40
Перо - интелигентно и приятно...
цитирай
5. mikino - За съжаление е така! Прпускат се ...
11.06.2010 13:51
За съжаление е така! Прпускат се хубави творения, заради копи-пейста! Адски се дразня, защото се пълни нет-пространство и за стойностните неща няма да остане. Не мога да ги разбера тия хора, защо го правят при положение, че тези новини ги четем на всякъде...? Другото тъпо е, че и модераторите ги оставят. Защо не направят отделна категория "Копи-пейст" или нещо подобно? Трябва да има класификация, която да селектира лично творчество от копи-пейст!
цитирай
6. katan - 5. mikino -
15.04.2011 19:50
mikino написа:
За съжаление е така! Прпускат се хубави творения, заради копи-пейста! Адски се дразня, защото се пълни нет-пространство и за стойностните неща няма да остане. Не мога да ги разбера тия хора, защо го правят при положение, че тези новини ги четем на всякъде...? Другото тъпо е, че и модераторите ги оставят. Защо не направят отделна категория "Копи-пейст" или нещо подобно? Трябва да има класификация, която да селектира лично творчество от копи-пейст!


Едва сега виждамкоментара ти, Микино и съмна 100% съгласна с теб за нова категория: "Копи-пейст".
Благодаря ти!
Това трябва да го знаят модераторите!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5671041
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930