Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2010 18:15 - ЕДНА ЗАБАВНА ИСТОРИЙКА
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3674 Коментари: 22 Гласове:
39

Последна промяна: 03.03.2010 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Предлагам ви да завършим този празничен ден с една празнична усмивка.
Но и зад усмивката наднича едно празнично послание  /поне за мен беше така преди години/ - това, на което не могат да научат децата ни в училище, можем да ги научим ние ...

image
3-ти март е сегашният ни национален празник.
А помните ли преди 20 години 9-ти септември?
Даааа. 9-ти септември беше най-светлият ден в нашата история -така учехме ние, така учеха и децата ни.
Но сега искам да разкажа за една забавна случка, която се случи на  3-ти март 1983-та година.
На този ден най-тържествено приемаха децата ни за чавдарчета.
На моя син му вързаха синята връзка в ЦДНА /сегашния Военен клуб/ и той беше многo горд, че вече е като по-големия си брат.
След тържеството купихме една луксозна кутия бонбони и го поведох към моята служба да почерпим за важното събитие.
Пресякохме само градиката пред "Кристал" и малко след това бяхме в моята канцелария.
Синът ми беше много горд със синята връзка и Ботевото калпаче и започна да черпи с бонбони. Така обиколихме целия етаж.
Един колега накрая го попита знае ли защо точно днес са го приели за чавдарче.
А синът ми се замисли много сериозно и дълбокомислено и отговорно каза:
"Амиии, мисля, че днес Чавдар войвода има рожден ден,затова."
И ме погледна много гордо и доволно от "правилния" отговор.
Аз се посмутих и разбрах,че трябва да се намеся в "оброзователния процес".
Но този рожден ден на Чавдар войвода и до сега си е запазена марка у дома за шеги и закачки.
Понякога се шегувам и питам : "Кога е роден Чавдар войвода?":)
И получавам отговор:"Амиии, на 3-ти март, на Националния ни празник":)
Е,това беше шеговитата случка.

А сега отново ви поздравявам с НАЦИОНАЛНИЯ ни празник!

            ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,БЪЛГАРИ!



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - От 27 години си задаваме със сина ми въпроса за рождения ден на Чавдар войвода:)
03.03.2010 18:40
И днес за пореден път получих отговор с усмивка и малко спомени от преди години ...
Снощи, след коментара на veninski се сетих да опиша тази закачка като постинг и като "десерт" за празника.
"4. katan - veninski -
02.03 19:44 Благодаря ти, Васко!
И ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

/Сещам се за нещо забавно от преди много години и може да го опиша .../.
Поздрави на теб и РОДОПИТЕ!
цитирай
2. compassion - И ние си имаме запазена марка в къщи
03.03.2010 19:48
Малката ми дъщеря въодуевено искаше да каже колко България е велика със своите герои и каза пред цялата публика в училището, че най-големия българин през вековете е Васил Ботев. Нещо се усети, че не е наред и се обърна да ме погледне за удобрение, а аз цялата се бях изчервила и не знаех дали да реагирам. И без това тук никой не знае за Васил Левски, мислех си, но все пак пошепнах ЛЕВСКИ и тогава тя засрамена като се отприщи да се защитава, че Христо Ботев е бил голям поет и не по-малко велик от Васил Левски. И до днес се смеем в къщи с нейния събирателен образ за най-велик българин.
цитирай
3. irka66 - Толкова мил спомен! :)))
03.03.2010 19:55
До днес помня, като ме приемаха чавдарче! Щом се сетя за този ден в съзнанието ми изниква спомена за малката книжчица, която всяко новоприето чавдарче получи, заедно със синята връзка и калпачето: "Чавдарчето труда обича, на помощ първо се притичва!" и "Чавдарчето е весело дете, мечтае, пее, учи се, чете!"...
Поздрави Катя за чудесния постинг!
цитирай
4. katan - compassion -
03.03.2010 19:59
Колко добре е съчетала двата образа в едно!
И се радвам, че знае и за Ботев и за Левски!
Поздрави на теб и детето!
цитирай
5. katan - irka66 - Толкова мил спомен! :)))
03.03.2010 20:04
Много мил спомен наистина.
Вече толкова години на този ден си задаваме един същ въпрос и си отговаряме по един и същ начин:).
Може би в детското съзнание / все пак беше на 7 години/ Чавдар войвода е бил най-великият българин.
Макар че с велики българи от миналото сме дарени много, но с днешни - не знам...
А ти си пази книжчицата - след време ще я показваш на поколенията, които едва ли ще разбират за калво става въпрос, но знае ли се ...
Поздрави!
цитирай
6. monna - Усмихна ме, да!:)))
03.03.2010 21:49
Честит празник най-голям, за всички нас - българите!
цитирай
7. ckarlet - Кatan, всеки има такива спомени, но ...
03.03.2010 21:49
Кatan, всеки има такива спомени, но ти така хубаво ги разказваш!
Поздрави от мен!
цитирай
8. katan - monna - Усмихна ме, да!:)))
03.03.2010 22:05
:)))))) И ние днес се усмихвахме !
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК и на теб!
цитирай
9. katan - ckarlet -
03.03.2010 22:06
:))))) 27 години си разказваме и припомняме тази история:))).
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
цитирай
10. cornflower - Честит празник, Катя, на теб и сина ...
03.03.2010 22:13
Честит празник, Катя, на теб и сина ти!
цитирай
11. katan - cornflower - Честит празник, Катя, на теб и сина ...
03.03.2010 22:19
Благодаря ти,Люба!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК и на теб!
цитирай
12. gkowachew - Поздравления!
04.03.2010 09:40
Хубав ден!
цитирай
13. анонимен - Да ни е честит !
04.03.2010 10:20
Но да не забравяме и другите две знаменателни за България дати - Денят на обявяване независимостта на България и Денят на Съединението
цитирай
14. andi2 - кофти ми беше на 9-ти, че трябваше да ...
04.03.2010 17:32
кофти ми беше на 9-ти , че трябваше да се събираме по-рано на учлище .:))
Ама като си спомня как изкарваха 80 000 души на улицата .
Доста организация си е манифастацията
:)
цитирай
15. katan - gkowachew - Поздравления!
04.03.2010 19:04
Поздрави и на теб, приятелю! И хубава вечер!
цитирай
16. katan - andreshko - Да ни е честит !
04.03.2010 19:05
Ех, Андрешкоооо!:)))
Не си прочел предишния ми постинг, там споменавам малко и за тези дати.
Този постинг беше за "десерт":)))
Поздрави!
цитирай
17. katan - andi2 -
04.03.2010 19:07
Пък аз не мигвах преди тези манифестации от вълнение!
Но ... тук думата ми беше за друго.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
18. lubara - Поздрави, katan !
04.03.2010 19:36
Катя, аз пък бях от първия випуск чавдарчета. Брат ми, година по-голям от мен, направо стана пионерче.
После бях комсомолче, а партийче не станах, нещо нямах ищах за това.
Иначе имах автобиография отвсякъде.
цитирай
19. katan - lubara - Поздрави, katan !
04.03.2010 20:08
Почти като мен, Любо!:)))
Само че аз не бях първи випуск.:)
Бях и пионерче и много активна комсомолка, но партиен член не станах.
Поздрави!
цитирай
20. zaw12929 - Сега ги учим за бандити. Да си Чавдар ...
04.03.2010 22:27
Сега ги учим за бандити. Да си Чавдар войвода е ... позорно за неофашистите днес.Престично е да са скаути, да празнуваме техните дни, да купуваме техните цветя, дъвки- и пак има криза... на духа
цитирай
21. razkazvachka - Весело, наистина!
06.03.2010 01:14
Моите синове изпуснаха "купона", но аз се сдобих със синята връзка на паметника на Левски в Карлово!
Трябва да видя дали не пазя синята книжица някъде още:))))
После станах и пионерче, и ляво крило в хандбалния отбор на Локото, и комсомолче и всичко друго, та до хулиганка днес...
цитирай
22. katan - 21. razkazvachka - Весело, наистина!
15.04.2011 23:27
razkazvachka написа:
Моите синове изпуснаха "купона", но аз се сдобих със синята връзка на паметника на Левски в Карлово!
Трябва да видя дали не пазя синята книжица някъде още:))))
После станах и пионерче, и ляво крило в хандбалния отбор на Локото, и комсомолче и всичко друго, та до хулиганка днес...


Весело и хубаво си беше:))).
И си остана закачка до днес:))).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5682843
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196384
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930