Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 16:17 - Как да разбирам това?!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15078 Коментари: 66 Гласове:
27



"Нарочно влизам анонимен, моля за ...
15:42
Нарочно влизам анонимен, моля за извинение! Статията не е от Патрашкова, а от друг, и тя няма да признае това! А илюстрациите са взети от хора на "уикенд" от нета, без да имат хабер за какво става въпрос - просто са чукнали на гуглето К.Щ. и готово!
Не ги защитавам, обяснявам ситуацията!При катан не мого да влезна анонимно!"

Как може някой да ми напише нещо и аз да го пусна на юнашко доверие,ако държа на името и авторитета си?!

Това за оправдание ли да приемам или като някакъв вид извинение?!


Тагове:   как,


Гласувай:
27



1. dorichela - Явно е оправдание!?
10.08.2009 16:18
Явно е оправдание!?
цитирай
2. mikaela19 - Ние сме с теб.
10.08.2009 16:21
Много блудкаво!
Истинско извинение ще искаш!
цитирай
3. katan - И на мен на такова ни "намирисва",
10.08.2009 16:21
но защо АНОНИМНО?!
След като нещо е подписано веднъж с твоето име имай куража да напишеш и продължението по същия начин.
цитирай
4. dorichela - А след като тя си слага името под с...
10.08.2009 16:23
А след като тя си слага името под статията би било редно да проверо достоверността й....
цитирай
5. diamant1965 - Ами като се повдигне съдебно обв...
10.08.2009 16:23
Ами като се повдигне съдебно обвинение с/у Патрашкова, дали няма да признае тогава??? Егати тъпнята!
цитирай
6. katan - mikaela19
10.08.2009 16:24
Жанче, искам,но не ми го дават!:)))
Но се надявам да ме поканят в една телевизия.Тогава ще ме видите в истинската ми светлина/благодарение на прожекторите!:)))))/.
цитирай
7. vanya70 - И моят отговор към този анонимен:
10.08.2009 16:27
7. vanya70 - 6. анонимен, Избрал/а си грешен постинг
16:21
Въпреки че не разбирам кой си и какво искаш да й кажеш, информирах katan лично, за да направи каквото прецени.

Ако си потребител на блога и искаш да застанеш зад думите си и да имат някаква тежест, напиши ги с ника си!
цитирай
8. bimbo163 - Жанче, искам, но не ми го дават!:...
10.08.2009 16:28
katan написа:
Жанче, искам,но не ми го дават!:)))
Но се надявам да ме поканят в една телевизия.Тогава ще ме видите в истинската ми светлина/благодарение на прожекторите!:)))))/.



Ще се радвам да те видя и по ти.ви .то
искай си истинско извинение
цитирай
9. katan - dorichela -
10.08.2009 16:34
И аз това се питам:"Как може някой да ми напише нещо и аз да го пусна на юнашко доверие,ако държа на името и авторитета си?!"
цитирай
10. katan - diamant1965 -
10.08.2009 16:36
Е,Диамантче, ако ми се извинят ПУБЛИЧНО и ОФИЦИАЛНО няма да се стига до съд...
Но ние забравихме арх.М.Маринов, който е по-ощетен!
цитирай
11. анонимен - Когато дойде
10.08.2009 16:39
време да се поеме отговорност и да застанеш с името си се появяват анонимките. По всичко личи, че в умовете на много хора все още цари страхът!
цитирай
12. bimbo163 - ммммда, ново 5 ама как така, ти да ...
10.08.2009 16:40
ммммда, ново 5
ама как така , ти да видиш, анонимно......
професионално обяснение от кухнята на Патрашкова???
Да , бе , да и сега какво се очаква???
Катан да млъкне и ние също да приемем обяснението и да запазим честта, името и професионализма на Патрашкова?????
И какво го спира анонимния да влезе при Катан анонимно......????айде бе, приказки от хиляда и една нощ!!!!!


а това е направо смешно - тук мой коментар няма, а когато исках да го пусна ми се изписа следния текст:
Коментарът ви не бе изпратен, защото коментирате твърде често.
Опитайте след малко!
цитирай
13. katan - lunar -
10.08.2009 16:41
И на мен ми прилича на обяснение , но не приемам по този начин нищо.Има си място , време и подобаващ начин.
А забравят арх.М.Маринов, защото той сигурно и не допуска как се спекулира с името и творчеството му!
Тази негова картина струва 1 200лева.
Мога да информирам Съюза на архитектите и те да го известят,пък той да си получи хонорара от вестника, а картината му да си остане при него като извинение...
цитирай
14. kapricia - :о)
10.08.2009 16:43
Значи има два възможни варианта:
1. Това си е плосък опит за скатаване.
или
2. Ако е вярно, за г-жа Патрашкова няма ли да е по-добре да си признае, че някой пише материали от нейно име вместо да й бъде лепнат етикета на "експерт", който не различава оригинал от копие?
цитирай
15. katan - vanya70
10.08.2009 16:44
Ванче, при мен анонимни не могат да коментират,само регистрирани и ника си...
цитирай
16. katan - bimbo163
10.08.2009 16:46
Истинско, разбира се!
освен,ако могат да го "докарат" като моята картинКа ПО К.Щ., че да ме заблудят, но аз не се заблуждавам лвсно...
цитирай
17. katan - harvi -
10.08.2009 16:49
Така е. независимо кой е писал материала/със 'сензационните" разкрития/, отговорността я носи този, чието име е езписано.
На него се пада и "честта" за извинението...
Иначе си губи авторитета!
цитирай
18. katan - bimbo163 -
10.08.2009 16:51
bimbo163 написа:
ммммда, ново 5
ама как така , ти да видиш, анонимно......
професионално обяснение от кухнята на Патрашкова???
Да , бе , да и сега какво се очаква???
Катан да млъкне и ние също да приемем обяснението и да запазим честта, името и професионализма на Патрашкова?????
И какво го спира анонимния да влезе при Катан анонимно......????айде бе, приказки от хиляда и една нощ!!!!!
Е, katan няма да миряса, докато не получи извинение от автора, подписал "статията".


а това е направо смешно - тук мой коментар няма, а когато исках да го пусна ми се изписа следния текст:
Коментарът ви не бе изпратен, защото коментирате твърде често.
Опитайте след малко!

цитирай
19. katan - kapricia -
10.08.2009 16:52
kapricia написа:
Значи има два възможни варианта:
1. Това си е плосък опит за скатаване.
или
2. Ако е вярно, за г-жа Патрашкова няма ли да е по-добре да си признае, че някой пише материали от нейно име вместо да й бъде лепнат етикета на "експерт", който не различава оригинал от копие?


Права си и за двата варианта!
цитирай
20. katan - vanya70 -
10.08.2009 16:56
vanya70 написа:
7. vanya70 - 6. анонимен, Избрал/а си грешен постинг
16:21
Въпреки че не разбирам кой си и какво искаш да й кажеш, информирах katan лично, за да направи каквото прецени.

Ако си потребител на блога и искаш да застанеш зад думите си и да имат някаква тежест, напиши ги с ника си!


Ванче, специални благодарности за информацията,която ми даде!
Нека я видят повече хора, а АНОНИМНИЯТ да има доблестта да дойре с ника си в блога ми!
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Ето това си е новина,
10.08.2009 17:09
склонна съм да му повярвам, още в началото си мислех, че е недоглеждане и непрофесионално отношение. Независимо от това тя трябваше да го обясни пред всички, а не да се информираме от анонимен, вероятно от нейното обкръжение.
цитирай
22. katan - kasnaprolet9999 -
10.08.2009 17:17
Аз такива новини не приемам - искам "право ти куме в Очи".
цитирай
23. kasnaprolet9999 - то и аз апелирам за това,
10.08.2009 17:36
тя трябваше да го обясни пред всички, а не да се информираме от анонимен, вероятно от нейното обкръжение.
цитирай
24. kalin8 - Точно по този начин...
10.08.2009 17:53
ще увъртат и усукват до последно!Имам бегли знания за начина на работа в т. нар съвременна преса.Mоже би само обществен натиск ще ги принуди да се извинят официално. Това обаче, ще означава да признаят, че работят"на ангро"! Ето защо се получават "анонимките". А законово са почти неуловими. Това е сигурно. Мисля,че моигат да се повлияят единствено от страха от собственното си омаскаряване.
Б.
цитирай
25. katan - kasnaprolet9999 -
10.08.2009 18:05
Е,това са само наши догадки.Не знаем със сигурност кой е анонимния...
цитирай
26. katan - kalin8 -
10.08.2009 18:07
Ти пък ми даваш идея за това "омаскаряване", макар да не е в стила ми, но тези дни май и стилът ми ми изневерява!:)
Благодаря за идеята,която неволно ми даде!:)
цитирай
27. cefulesteven - "Отговорността за публик...
10.08.2009 18:08
"Отговорността за публикациите носи автора." - цитатът ми е смислово точен, но е по памет. Публикува се всеки брой над редакционната колегия.
Под статията има име. Което е на автора или би следвало да е на автора, защото ако не е на автора, излизат още много тревожни въпроси относно работата на Уикенд. Ами ако анонимен открадне други материали и ги представи като свои, пак ли журналистката ще сложи своето име като автор?

Правдоподобно е, но поета отговорност от анонимен ми прилича на непоета отговорност.
цитирай
28. skribezium - Аз пък сигурно съм тъп и нищо не ра...
10.08.2009 18:12
Аз пък сигурно съм тъп и нищо не разбирам от думите на анонимника.
цитирай
29. katan - cefulesteven -
10.08.2009 18:13
Стеф!
Тук дори не става дума и за поета отговорност от анонимен, а само един анонимен коментар, в който се "подшушват" някои неща...
Това само по себе си за мен не означава нищо!
цитирай
30. katan - skribezium -
10.08.2009 18:15
skribezium написа:
Аз пък сигурно съм тъп и нищо не разбирам от думите на анонимника.


И аз така помислих за себе си, затова сложих такова заглавие, макар да не ми беше чужда мисълта за индиректно уж извинение...
цитирай
31. kass - katan
10.08.2009 18:19
Аз мисля, че журналистката е длъжна да се извини независимо кой е пуснал материала от нейно име. Това е голям гаф. Да не говорим за ползването на материал от блога ти без да те попитат. Изобщо не разбирам как е възможно това и не се ли страхуват от скандал...Приеми подкрепата ми...
цитирай
32. enige - Нима няма още реакция? Патраш...
10.08.2009 18:21
Нима няма още реакция?
Патрашкова е поела отговорността за цялото съдържание на статията, тя трябва да се извини.
Обяви, че завеждаш дело в едикакъв си срок и наистина го заведи!
цитирай
33. katan - kass -
10.08.2009 18:22
И аз мисля като теб!И недоумявам като теб! Как може да не уважаваш името си?!
С благодарност приемам подкрепата ти!
цитирай
34. katan - enige -
10.08.2009 18:27
Няма никаква реакция от вестника им!
Все едно не съществуват!
Ще се оплача на "арменския поп" - може да хване "декиш".:(
"Обяви, че завеждаш дело в едикакъв си срок и наистина го заведи!" - това като че ли е единственият правилен път...

цитирай
35. анонимен - О, мила блатна картинка! Признах ...
10.08.2009 18:28
О, мила блатна картинка!
Признах си, че не разбирам от изобразително искуство, но това мирише...
Извинете за израза!
може да нямам тренирано око, но на носа си вярвам...
И все по-трудно се срещат достойни хора!
Поздрав!

цитирай
36. katan - tit -
10.08.2009 18:44
"А сегинка бързо беж, докато си още еж!":)))
Защото в блатото,колкото повече се мъчиш да излезеш на повърхността, толкова повече затъваш!
Поздрави и на теб!
цитирай
37. furiika - Да ти се извинят като хората!
10.08.2009 18:56
Имаш безрезервната ми подкрепа!
цитирай
38. wonder - Катя, не разбрах дали ти пратих координатите. Ето ги пак:
10.08.2009 18:58
Арх. Марин МАРИНОВ

9010 ВАРНА
кв. Чайка
бл. 54 вх. В ап. 7

052 301 519
0887 861 601
цитирай
39. katan - furiika -
10.08.2009 19:22
Да,ама НЕ!:)))
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
40. katan - wonder -
10.08.2009 19:24
Благодаря ти!
Ще му се обадя още тази вечер! Нека знае какво става с неготите прекрасни картини, попаднали в профански и недобронамерени ръце!
Благодаря!
цитирай
41. krotalka - Е това е истински опит за измъкване!
10.08.2009 19:35
След като под статията седи нейното име, значи е взела хонорар за нея! Сега да си носи отговорноста!
Назаем брашно - тъпкано се връща!
цитирай
42. govorimi - Това направо си е смешно- все едно тя ...
10.08.2009 20:05
Това направо си е смешно- все едно тя самата е влязла и си е измислила някакво нескопосано извинение...
"Съжалявам, че съм мързелива и некадърна журналистка- не стига, че друг ми пише статиите, ами аз не ги и проверявам. Извинявай, мило другарче, повече няма да правя така... ако пак не ме домързи... "
цитирай
43. katan - krotalka -
10.08.2009 20:16
Не знам какво е точно,защото на мен ЛИЧНО никой не ми писал.
Писах няколко пъти до вестника и до госпожата, но ...
"ни вест, ни кост".
цитирай
44. katan - govorimi
10.08.2009 20:17
Очаквам още "смешки" от този род...
цитирай
45. анонимен - не трябва ли да се извинят
10.08.2009 22:44
на художника в случая?!
цитирай
46. katan - dilution -
10.08.2009 22:55
Да,трябва, но художникът е починал през 1961-ва година...:(
Аз затова подех тази кауза,която от самото начало е кауза пердута - да се извинат за това, че не познават нещо, за което пишат.Не става дума само за извинение към мен,/което е най- малкото, защото макар и нескопосано и лаическо / ,това което са публикували си е мое.Става дума и за жив художник, чиято картина е "приписана" на К.Щ.
И още по-лошо - осквернява се паметта на един от най-големите ни художници - К.Щъркелов!
Колко струва едно извинение ?
И много и малко, зависи кой как ще го погледне!
цитирай
47. анонимен - "приписана"?
10.08.2009 23:03
защо го казваш в кавички? явно К. Щъркелов не е толкова добър колкото теб, лека му пръст?
цитирай
48. анонимен - пс.
10.08.2009 23:06
не струва нищо, когато е уместно.
цитирай
49. dete - ей! Сили и борба ! С подкрепа !
10.08.2009 23:06
ей! Сили и борба ! С подкрепа !
цитирай
50. katan - dilution -
10.08.2009 23:10
Ти шегуваш ли се или ме вземаш на подбив?!
А кавичките са за картината на ученика на К.Щ., който е жив и здрав, но нашите познавачи на творчеството на Щъркелов не са си направили труда да проверят и това...
Толкова е елементарно...
Но явно те са по елементарните неща, които смятат за сложни за нас - простосмъртните,които знаем повече от тях...
цитирай
51. katan - dilution
10.08.2009 23:12
Едно истинско извинение струва много повече,от всичките там материални обещетения и пр. ...
цитирай
52. katan - dete -
10.08.2009 23:20
Този коментар го написах в твоя блог, но с твое разрешение ще го пейстна и тук:
"Но вече вместо Дон Кихот предпочитам да съм Санчо Панса! Той поне е знаел какво иска - заплата, докато дойде времето Дон Кихот да го направи губернатор...
А аз какво ? Искам едно простичко,човешко извинение - не толкова за мен,колкото за другите засегнати в статията!
И да се знае, че макар и нескопосано и рисувано ПО някой си платното си е мое и си е в дома ми, което означава,че би трябвало да искат разрешение за публикуването му..."
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
53. анонимен - не ме разбирай погрешно, скъпа, катан
10.08.2009 23:27
аз съм от малкото хора, които са доволни от това, което имат. Просто изразявам моето виждане за нещата. не бих си позволила да се шегувам с теб. Не разбирам от изкуство, в кой вестник каза, че е статията?! ...

цитирай
54. katan - dilution -
10.08.2009 23:34
Вестникът е седмичника "УИКЕНД"...
цитирай
55. katan - dilution -
10.08.2009 23:43
И аз не го чета,затова разбрах за "статията" с цял несец закъснение.
цитирай
56. katan - dilution -
10.08.2009 23:50
Това е "статията":
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/07/otkrito-pismo-do-g-ja-patrashkova.376064
цитирай
57. katan - dilution -
10.08.2009 23:56
Развесели ме!:)))
Лека нощ и на теб!:)
цитирай
58. katan - dilution -
11.08.2009 00:00
Като всичко жълто.
цитирай
59. pach - За съжаление,
11.08.2009 09:50
в горният опит ли, що ли ...за извинение се съдържа суровата действителност!!!!
Нароиха се цял куп човечета, нямащи елементарно образование, но пишещи във вестници и списания, мислещи се за топ журналисти, но не си правят труда да вникнат в това което взимат от мрежата.
При това когато е от чуждоезични сайтове, превеждат дословно, без дори да осъзнават, че буквалният превод, понякога води до абсурдни твърдения...
Не ме разбирайте грешно - имам цял куп приятели, но те са от истинските журналисти, ама в тази страна на мода са писарушките!
цитирай
60. prado - Взето назаем от блага на Лалю Метев ...
11.08.2009 10:28
Взето назаем от блага на Лалю Метев

Защо не кажем, че на 29 юни Адолф Хитлер и Ева Браун се венчават
в подземния бункер на фюрера, а на следващия ден се самоубиват.
На същата дата в София през 1961 г., само ден след като е удостоен
с орден "Кирил и Методий" I ст., си отива от света и Кочо Щъркелов.

Е, на това му се вика "популяризиране" на култура по български и
"отдаване" на заслужена почит към най-талантливите ни творци,
а не като тези на някои червеномозъчни драскачи и гей-историци:

И все пак, да не забравяме, че се намираме в годината на честването на 120 юбилей от рождението на ненадминатия ни художник прославил България и всяка гавра с паметта му трябва да получава своето заслужено възмездие.
цитирай
61. ka4ak - Добър ден Катя!Аз продължавам да твърдя,че е супер непрофесионално и излагащо журналистиката!!!
11.08.2009 11:01
ka4ak написа:Когато искаш да си водещ журналист,не можеш да си позволиш да си гледаш работата през пръсти,след като си слагаш подписа под статията!Тъмните очила не са оправдание!


цитирай
цитирай
62. rpatel - А и аз много ги обичам анонимните. ...
11.08.2009 11:22
А и аз много ги обичам анонимните. Нямат кураж да си напишат мнението и се крият зад анонимността си. Колкото до това блудкаво писание, ами прилича на опит за извинение, ама много глупав. Явно човекът савсем се е шашнал и сега се чуди как да се оправдае.
Хич не се впечатлявай от подобни глупости! Желая ти усмихнат ден!
цитирай
63. katan - Благодаря на всички!
11.08.2009 12:59
Благодаря на всички за коментарите и подкрепата!
Но мисля, че не е нужно да раздухваме и раздуваме повече проблема.
Ако някой реши да пише - добре. Няма да го спирам,но аз лично повече няма да отговарям на коментарите, защото се повтарям,а аз не обичам да се повтарям.
Благодаря още веднъж и бъдете сигурни, че не забравям подадената ми ръка, както не забравям и размахването на пръст, още повече,когато е безпричинно! Но не съм злопаметна!
Пожелавам на всички приятен, спокоен и безметежен августовски ден!
цитирай
64. viki11 - Ами
12.08.2009 18:04
ясно е. Решил Уикенд да се прави, че има и раздел за "култура", ама няма кой да го води. И се краде, че и некачествено.
Това заслужава наказание. Въпросът е, какво наказание искате!
цитирай
65. blagovestie - Прилича ми на нескопосано
21.08.2009 17:49
извинение, което обаче не носи удовлетворение, а се опитва да замаже нещата...
Доблест - никаква, за жалост :(
цитирай
66. katan - blagovestie -
21.08.2009 18:00
Смешно и жалко, нали?
И много нескопосано!
Забрави за такива хора. Не заслужават вниманието ни, но пък заблуждават толкова хора,които не знаят истината...
Може би, заради тези хора си заслужаваше да "оклепат" и моето име...
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5656282
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195541
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031