Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2009 22:11 - Открито писмо до г-жа Патрашкова
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 70995 Коментари: 151 Гласове:
65

Последна промяна: 26.08.2009 11:47


image


На вниманието и на собственика   на вестника г-н Недялко Недялков Йорданов


Mногоуважаема госпожо Патрашкова!  

Казвам се Екатерина Атанасова и съм автор на картината / пейзажа /,която е поместена в една Ваша статия във в.”Уикенд”.

Извинявам се, че не чета Вашия вестник, но не ми е по вкуса / отново се извинявам/, затова едва вчера една моя приятелка ме “открехна”, че моите картини ВЕЧЕ са на първа страница на някои вестници!

Може да си представите учудването и неприятната ми изненада от  този факт.

Получих и мейл, с част от страницата с Вашата статия.

Да, наистина картината беше моята! Но с безкрайно недоумение и разочарование прочетох – “Пейзаж на К. Щъркелов”/ “нереде Ямбол, нереде Стамбул!”/.

Тази моя картина съм публикувала в blog.bg, но заглавието е “Ала” Константин Щъркелов, а под нея съм написала, че това е маслено копие на великолепния акварел на К.Щ. и го моля за прошка за нескопосаното подобие. Освен това в коментар под постинга съм писала, че картината е рисувана ПО К.Щ.

Честно да ви кажа, много се ядосах в първия момент, но после ми размина малко…

Въпреки всичко реших да напиша това опровержение или не знам как да го нарека /може би рекламаJ на моето хоби?!/.

Освен това видях още една недопустима грешка! Вместо истинска картина на този изумителен талант К.Щ. Вие публикувате картина на арх. Марин Маринов, който преди /мисля две години/ имаше самостоятелна изложба в Дома на архитекта на ул.”Кракра",която Вие би трябвало да сте посетили, имайки предвид вашето/на съпруга Ви/ увлечение по живописта...

Арх. Марин Маринов е жив и здрав и живее във Варна /навярно и той не чете в.”Уикенд”/, ученик е на К.Щ., но НЕ е К.Щ!!!

Става дума за картината в статията “Натюрморт от К.Щ”, която за сравнение е поставена до картина на Хитлер…

Арх. Марин Маринов е изключителен художник - акварелист, ученик на К.Щ. и да речем при набързо написан текст и набързо подбрани картини може да се сбърка,/но не от познавачи!/ с К.Щ., но мен да ме “изтипосате” като К.Щ! Е…това наистина е прекалено!

Не разбрах каква е идеята на статията? Да, и Хитлер е рисувал акварелни картини /и някои от тях са много хубави, според моето скромно виждане/,особено пейзажите му от Русия и някои интериорни картини/, но да се прави сравнение между К.Щ. и Хитлер е недопустимо /пак според моето скромно, лаишко мнение/, защото К.Щ. е КЛАСА, ОБРАЗЕЦ, ШКОЛА…

Не разбрах и каква е връзката между тези незначителни и много различни “съвпадения” в живота на К.Щ. и Адолф Шикългрубер /Хитлер/ ?!

Може би, защото е  снимана част от статията Ви, а не цялата, за да добия представа за какво изобщо се говори…

Моля да ме извините за дългото обяснение и за отнетото Ви от мен време.

                                                                 

              С уважение: Екатерина /Катя  Атанасова – katan/.

Това е моето "произведение", което е публикувано като картина на маестро Щъркелов:
image

А това е един прекрасен акварел на арх.Марин Маринов, представен като творба на К.Щъркелов...:(((
image



Това е линк към моя постинг с моето МАСЛЕНО копие и то  не точно копие,а по-скоро картина рисувана ПО ненадминатияК.Щъркелов:http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/01/quot-ala-quot-konstantin-shtyrkelov.297988

Предполагам, че каритината за статията е взета от тук,от моя блог, без мое съгласие, за което най-малкото вестникът би трябвало да ми се извини на мен и най-вече на покойния майстор на акварела К.Щъркелов!

Обещавам в скоро време да редактирам постинга си, като добавя оригиналната АКВАРЕЛНА картина на маестро К.Щъркелов.



Тагове:   вестник,


Гласувай:
65



1. cefulesteven - Твърде деликатно ще е, ако кажа за ...
07.08.2009 22:16
Твърде деликатно ще е, ако кажа за цялата тази история: СКАНДАЛ!

За всеки случай, Катя, обезсмъртиха те.

Жалко, че получи заслужената чест по подобен начин.

Дължат ти доста извинения. Да не говорим, че дължат извинения и на К. Щъркелов, че и на Хитлер.
цитирай
2. mikaela19 - Ето това е България! Грозно е това ...
07.08.2009 22:16
Ето това е България!
Грозно е това което са направили.
Надявам се да получиш извинение
цитирай
3. katan - cefulesteven
07.08.2009 22:25
Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме изтипосаха до такъв майстор на четката като К.Щъркелов!
А и Хитлер/ въпреки историческите си мегаломански стремежи/ е бил доста добър художник,което не би трябвало да се отрича.
Художникът Шикългрубер не е = на националсоциалиста и фашиста Хитлер.
А за извиниение от вестника не МОЛЯ, А НАСТОЯТЕЛНО ИСКАМ!
цитирай
4. emil60 - И така минава световната слава...
07.08.2009 22:27
Съжалявам, но факта е горе-долу такъв... да цитират творба от даден автор, а всъщност става въпрос за друг автор... Слава богу вече знаем за какво става въпрос... За мен важното е, че всичките картини са хубави, а и вече знаем коя от кого е и сърдечно благодаря за красотата... А за всеки вестник такава постъпка си е голяааам автогол...
цитирай
5. cefulesteven - Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме ...
07.08.2009 22:32
katan написа:
Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме изтипосаха до такъв майстор на четката като К.Щъркелов!
А и Хитлер/ въпреки историческите си мегаломански стремежи/ е бил доста добър художник,което не би трябвало да се отрича.
Художникът Шикългрубер не е = на националсоциалиста Хитлер.
А за извиниение от вестника не МОЛЯ, А НАСТОЯТЕЛНО ИСКАМ!


С теб съм!
цитирай
6. katan - mikaela19
07.08.2009 22:33
Благодаря ти приятелко!
Наистина е грозно, но е и жалко, че хора, които претендират за обща култура, по-висока от средната за страната са допуснали такава груба грешка! Може би са разчитали на невежеството, което се шири сред техните читатели...
Не искам да бъда груба нито с г-н Недялков, нито с г-жа Патрашкова, която би трябвало да провери какво пуска в статията си...
Но извинението си го искам във вестника им, а не тук като коментар в блога ми, защото когато са взели моята собственост, те все едно са влязли с взлом в дома ми, за да си запълнят страницата.Сега искам ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и от двамата на страниците на вестника, но не с малки букви "сбутано" в някой ъгъл, а като в статята с БОМБАСТИЧНО ИЗВИНЕНИЕ.
цитирай
7. katan - emil60 -
07.08.2009 22:42
Автогол или гол от дузпа, на мен ми е все едно, но има Закон за авторските права.
Но правилно той е :"за кон" а, не за лъв.Не че "Уикенд" е лъв, но някои хора се мислят за интелектуалци, а са само псевдо.../Не визирам никого конкретно/.
Написах писмо до до г-жа Патрашкова, и ако тя си беше направила труда да го прочете и да ми отговри, този постинг нямаше да види бял свят.
Но се радвам, че стана така - заради маестро К.Щъркелов и заради великолепния негов ученик арх.Марин Маринов от Варна.
Не толкова извинение към мен, а към тях ИСКАМ!!!
цитирай
8. katan - cefulesteven -
07.08.2009 22:42
Благодаря,Стеф!
цитирай
9. emil60 - Аз подкрепям искането!
07.08.2009 23:00
Вярвам, че по този начин не бива и не трябва да се правят вестници!
цитирай
10. miralyub - ти пробва ли на търсене в гугъл на К. ...
07.08.2009 23:01
ти пробва ли на търсене в гугъл на К.Щ. дали не излиза твоята картина?
възможно е от вестника въобще да не са имали намерение точно теб да окрадат, нито да омаловажат двамата художници- просто да са я копнали и недогледали от мрежата, защото те така се снабдяват със снимки и нагледен материал...
цитирай
11. krassko - Патрашкова - новият морален стожер на нацията ?!?
07.08.2009 23:04
Какво да каже човек ???
цитирай
12. katan - emil60 -
07.08.2009 23:04
Благодаря за подкрепата!
Аз пък сън СИГУРНА, че по този начин не се правят вестници!
Била съм известно време в тази сфера и горе-долу съм наясно...
цитирай
13. katan - miralyub -
07.08.2009 23:06
Да, Мира!
Вчера търсих в Гугъл - не излиза моята картина, което ме наведе на мисълта, че е взета от блога ми...
цитирай
14. miralyub - Катан, за мен това означава и друго- че ...
07.08.2009 23:09
Катан, за мен това означава и друго- че картината ти е доста добра, щом са я сбъркали с оригинала.
цитирай
15. katan - krassko -
07.08.2009 23:10
Не само морален, а и културен!
Имах горе-долу добри впечатления от нея с резерви, защото понякога много сериозно обяснява неща, които не познава добре...
"Какво да каже човек ???" - ИЛИ ВСИЧКО или да ЗАМЪЛЧИ ЗАВИНАГИ и да остави да се шири псевдото...
цитирай
16. katan - miralyub
07.08.2009 23:15
Благодаря, Мира!
Моята е доста по-светла и свежа, но обещах да сложа и ОРИГИНАЛА, за да се види колко е голяма разликата между двете.
Но тук става дума и за арх.Марин Маринов, не само за мен.
На неговата изложба престоях няколко часа! Не мога да ти опиша удоволствието от красотата!
А моето е абсолютно лаишка работа, но ИЗВИНЕНИЕТО СИ ГО ИСКАМ!
цитирай
17. yuliya2006 - КАТ, А ТОВА Е МОЯТА ЛЮБИМА ЖУРНАЛ...
07.08.2009 23:50
КАТ, А ТОВА Е МОЯТА ЛЮБИМА ЖУРНАЛИСТКА И СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ СЕ Е ПОЛУЧИЛ ТАКЪВ ГАФ
НАЙ-ДОБРОТО КОЕТО СЪМ ЧЕЛА ПО ВЕСТНИЦИТЕ Е НЕЙНОТО..РАЗЛИЧНА..ПРОЗОРЛИВА ..ТОЧНА...
СЪЖАЛЯВАМ И СИ МИСЛЯ ЧЕ АКО ТЯ ЗНАЕ ЗА ГРЕШКАТА БИ СЕ ИЗВИНИЛА ПРЕД ТЕБ В СЪЩИЯ ВЕСТНИК В КОЙТО Е ПУСНАТА ПУБЛИКАЦИЯТА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
18. katan - yuliya2006 -
08.08.2009 00:04
katan написа:
Не само морален, а и културен!
Имах горе-долу добри впечатления от нея с резерви, защото понякога много сериозно обяснява неща, които не са така...
"Какво да каже човек ???" - ИЛИ ВСИЧКО или да ЗАМЪЛЧИ ЗАВИНАГИ и да остави да се шири псевдото...

За съжаление съм я уловила доста пъти в грешки и неточности.
Не е нужно само самочувствие! Иска се и още нещо...
Преди години и на мен ми правеше добро впечатление със сериозния си тон и други добри неща, но в последствие...
Поздрави и от мен!

цитирай
19. yuliya2006 - КАТ, НИКОГА НЯМА ДА ЗАБРАВЯ, КОГАТО ...
08.08.2009 00:12
КАТ, НИКОГА НЯМА ДА ЗАБРАВЯ, КОГАТО ЗА ПЪРВИ ПЪТ Я ОТКРИХ...
БЕШЕ РАННА УТРИН И ПО РАДИОТО ЧЕТЯХА НЕИН КОМЕНТАР ЗА СЪБИТИЯТА В БЪЛГАРИЯ ПРЕДИ И СЛЕД ПРЕХОДА...БЕШЕ ТОЧНО...БЕШЕ САМАТА ИСТИНА...
А ТЕЗИ ГРУБИ ГРЕШКИ, ЗНАЕШ ЧЕ ГИ ПРАВЯТ И СВЕТОВНИ МЕДИИ, НО ПОНЯКОГА ТЕ СА РЕКЛАМА И ЗА ПОТЪРПЕВШИТЕ...
ДАНО СТИГНЕ ДО НЕЯ И ДОСТОЙНО СЕ ИЗВИНИ..САМО ЩЕ СПЕЧЕЛИ
ВСЕКИ МОЖЕ ДА ДОПУСНЕ ГРЕШКА, НО НЕ ВСЕКИ ИМА СИЛА ДА СЕ ИЗВИНИ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
20. katan - yuliya2006
08.08.2009 00:22
НИЩО ЛИЧНО, ДЖУ!
Дори ми е неудобно, че точно с нея и мен се случи този "гаф".
Но човек трява да пише за неща,които познава, а не само да "поназнайва" нещо.
Очквам извинението на вестника и ЛИЧНО от г-жа Патрашкова, не заради мен самата, а заради ИСТИНСКОТО ТВОРЧЕСТВО!
цитирай
21. evrazol - Вестник Уикенд казваш ...
08.08.2009 00:25
Аз пък от теб чувам за него. Щото вестниците ги ползвам за амбалаж и не им чета заглавията. Пък и амбалаж не ползвам често.
И ако госпожата ... /не ми се връща да търся името и/ е някакъв медиен шарлатанин - какво да ти кажа:
Изкуствоведи скоро няма да публикуват във вестниците, пък "Емека" все още я издават с празни страници. В краен резултат една хубава картина става известна.
цитирай
22. katan - evrazol -
08.08.2009 00:51
Да,evrazol - "Уикенд".
И аз не го чета и затова едва преди няколко дни разбрах от една приятелка,че моя картинКа се "подвизава" като картина на К.Щъркелов!
Да, хубава е картината,като всички други на майстора на акварела К.Щъркелов!
Но тук има и друга картина, която е на един също много добър художник и ученик на К.Щ - арх.Марин Маринов, която е представена като картина на К.Щ.
Има изключителни познавачи на живописта -критици и изследователи но никой не си е направил труда да напише нещо за 120 годишнината от рождението на К.Щ., да се издаде албум с негови картини или нещо подобно.
Ако на някой му трябва Ван Гог, Анри Матис,Хорст Хофман,Борис Денев или Марио Жеков - нека ми се обади - ще му изпратя мои КОПИЯ, но не искам да се представят като ТЕХНИ ТВОРБИ...
ТЕ са си просто МОИ КОПИЯ, доста далеч от оригинала...
цитирай
23. ka4ak - Екатерина Велика!!!Кате радвам се че те познавам!!!
08.08.2009 01:05
Патрашкова се излага като кифла,щото това не е новина,а материал готвен/нищо че си е халтура/и просто толкова е и журналистка!Всички краднат от някъде,но тези които си разбират от занаята,просто не правят такива грешки и са проверили всичко до най малка подробност!!!
И винаги имат списък на източниците които са ползвали!!!Така че не виждам какво да коментирам!
цитирай
24. katan - ka4ak -
08.08.2009 01:17
Благодаря ти,Владо!
Не съм Велика, а най-обикновена средностатистическа българска Екатерина/Катя/.:)
Това казвам и аз - за да пишеш за нещо трябва да го познаваш добре, за да не се получават такива меко казно "недоразумения"...
Не е необходимо само от няколко години половинката ти да колекционира картини и ти да се мислиш за корифей в някоя област!
Отново не искам да си служа с лични факти и нападки.
Ако г-жа Патрашкова беше прочела имейла ми до нея нямаше да пусна постинга,но... човек трябва да си разбира от работата и да уважава себе си преди всичко, а след това и четящите го, а не да разчита на незнанието на аудиторията...
цитирай
25. анонимен - Съжалявам ,че така се е получило !
08.08.2009 02:04
Мен си ме крадът редовно ! Когато си ходих в България от няколко списания ми се озъбиха мои снимки ,а вчера и снимката ми за интернет видях в днес.бг с техен подпис !
БЕЗЗАКОНИЕТО Е ПРИЧИНАТА ! Скоро един познат ми каза ,че и панели за телефони в бг има с мои снимки !!!???
Това не е по невнимание ,а поради печелбарство и сигурност и закрила от беззаконието !
Какво да кажа ЦИГАНСКА РАБОТА !
Поздрави и не се ядосвай ! Простаците не съзнават труда и изкуството ,а се интересуват от печалбата !
цитирай
26. tili - За човек що годе запознат с живописните техники
08.08.2009 02:37
е очевидна разликата между акварела и маслото. Всеки има свобода да прави творчески интерпретации на други автори и това се нарича "Почит - Tribute - Homage " към първоизточника. Това е широко разпространена практика. Ти си постъпила точно така - честно и почтено. Засуканата и неясна идея на червеношийката Патрашкова да прибави и своята отрова към това, което се е изляло след 1944г. върху клетия Кочо Шъркелов, както и неоправданото й самочувствие и чувство за безнаказаност са я вкарали в този капан. Докарала е вода от девет дерета, за да повтори обвиненията към честния художник във фашизъм.Така се опростачва години наред този нещастен народ, за да загуби окончателно ориентири за национални ценности и гордост.Чалгаджии и псевдоинтелектуалци от всякакви калибри. Патрашкова съвсем не е направила безобидна и неволна грешка. А ти - случайно си попаднала в схемата й. Няма да ти се извини, убедена съм!
цитирай
27. cecka1504 - Катя,
08.08.2009 06:58
това наистина си е скандал! Останах без думи. Нашите "велики" журналисти, ей така стават "велики"!
Подкрепям те напълно!
Поздрави!
И не спирай ра рисуваш! Имаш талант!
цитирай
28. pegas08 - Браво, Катан!
08.08.2009 07:09
Тия медийни кръвопийци, трябва да си знаят мястото. Не стига , че от всякъде ни скубят гангстери от малка и голяма класа (според статистика черна, всяко трето семейство в БГ, е било обект на посегателство), че сега и тия шушумиги... Убеден съм, пък много акъл не се иска да се досетиш, че същите паразити, вилнеят из сайта и смучат ли смучат.Вижте при Джулия Бел,руските сайтове, каква защита има на ав. права, без да става дума за каквито и да било грешчици. Има само санкции!
Долу крадците! На позорния стълб!
На оружие, братя!
цитирай
29. lubara - katan, поздрави !
08.08.2009 07:27
Eх, какво да кажа. И аз написах на главната на вестник VVVVV, който след месец ползване моите идеи ме отстрани под претекст, че нямали пари за външни автори. Пък после-поместват, явно освен външни са и техни.
Но това, което се е случило-мързи ги Катя, мързи ги. И не им пука. Я да ги ударят с някоя парична санкция, която да им приберат по бързата процедура. Тогава да видим дали ще вършат такива глупости.
цитирай
30. veninski - Сега научих за твоя проблем. Нап...
08.08.2009 07:29
Сега научих за твоя проблем. Напълно съм съгласен и с твоя постинг, и с позицията на хората преди мен.
Поздрави!
цитирай
31. ka4ak - Добро утро Кате!Това е една от причините,че всички искат да ограничат свободата в нета и се страхуват от тази свобода!
08.08.2009 08:13
Ето нагледен пример,какъв потенциал е тази свободна зона и как можем да подобрим и нас и обстановката около нас!Просто всеки трябва да е по отговорен,за нещата които пише и прави,защото написаното остава!А четящите почват да стават все повече и повече!Колективен ум в действие!!! Усмихнат да е денят ти!
цитирай
32. cornflower - В случая
08.08.2009 08:38
бих съдила редакцията не за друго, а затова, че картината ми стои до името на хитлер.
Иначе цялата страница на Патрашкова е недоумица и кич парад!
цитирай
33. krotalka - Катя,
08.08.2009 09:59
отдавна съм казала, че повечето днешни журналисти са продажни халтурчици! Това е още едно потвърждение на думите ми! Жалко е, но е факт...
Дано поне има доблеста да ти се извини.
цитирай
34. katan - lidis -
08.08.2009 11:39
Аз бих казала не - циганска работа, а профанска !
Написано нещо заради хонорара...
Но аз си искам ПИСМЕНОТО ИЗВИНЕНИЕ, а днес получих едно "подучване" да искам и парично извинение!:)
Хубав ден без плагиатства на каквото и да е !
цитирай
35. katan - tili -
08.08.2009 11:49
Да,tili - разликата между акварела и маслото е очевидна, но за хора запознати що-годе с живопис.
Ако нещо се учеше само с гледане -то кучето щеше да е най-добрият месар!:)
А на истинско извинение, подобавщо на такъв многотиражен вестник не се надявам.
Не искам и да се конфронтирам и с авторката на материала, но ми е някак "чоглаво"...
Да живее халтурата на гърба на културата/или може и без култура?!/!
цитирай
36. katan - cecka1504 -
08.08.2009 11:55
Скандално е, Цвете!
А пък "велики " журналисти в епохата на прехода не съм срещала...
Повечето сами си организират PR-a.
Народът ни изпростя много и се доверява сляпо на написато във вестиците...
Ще рисувам,обещавам ти, но кога и какъв е смисълът от моите картинКи, не знам.
Може би не е лошо да направя някои копия на много известни картини на големи майстори и да ги предложа на в."Уикенд" като оригинали.Те няма да разберат, че са копия...
цитирай
37. katan - pegas08 -
08.08.2009 12:04
Благодаря за съпричастието ти,Пегасче и искам да ти кажа, че ми липсваше!
Радвам се, че отново си тук и си на "предната линия" на фронта!:)
Тази сутрин ми се обади племенникът ми, който ми е заклет фен във всичко, което правя и е адвокат по граждански дела, специализирал в Германия.
Та той ми каза:"лЕльо, каво става с теб и с тази картина, която исках да си купя от теб?Не ми я ПРОДАДЕ, а ти я ОТКРАДНАХА! Заведи дело срещу този полужълт вестник/защото не може да се нарече и истински "Жълт", аз ще те защитавам и ще си получиш финансовото извинение, а Съдът ще присъди и ПИСМЕНО ИЗВИНЕНИЕ!"
Не знам дали да послушам това добро дете и отличен адвокат или пак ще си остана само с написаното тук?
цитирай
38. katan - lubara -
08.08.2009 12:17
Любо,приятелю!
Аз когато бях кореспондент на един вестник/ежедневник/ преди години се доверявах само на един редактор, защото някои материали, които пишех за друг вестник /седмичник,тясно специализиран/ после ги виждах подписани с името на друг човек. Моите статии в седмичника излизаха на първа, защото бяха актуални/не като уводни статии/.
Не мога да ти опиша какъв беше шока, когато видях за пръв път моя статия подписана с името на този човек! Отидох при прекия си шеф, който четеше същия вестник и на бюрото му стоеше и моя материал и той сравняваше дума по дума написаното! Нямаше поправена дори една буква...
После въпросният господин стана "д-р" на науките, благодарение на голяма част от моите материали/вероятно и на други като мен/.
Така че, приятелю, разбирам те напълно!
Но у нас има ли действащи закони ?! Или, както казах по-нагоре някъде те са "за кон", а не за лъв...
Нека поне на теб да ти остане урок и "обеца" на ухото, защото аз явно все вярвам в доброто и почтено начало на човека!
цитирай
39. katan - veninski -
08.08.2009 12:18
Благодаря,приятелю!
Но нали знаеш:"Кучето си лае,керванът си върви"...
цитирай
40. katan - ka4ak -
08.08.2009 12:29
Добър ден,Владо!
Докато стигна до теб стало ден,вместо утро!:)
Кой и защо се страхува от нас?!
Та ние не крадем чужни работи, а пишем и показваме собствени, лични!?
Би трябвало да има малко по-сериозен контрол на това, което се пише и публикува в печатните медии.Затова съм се обърнала и към собственика на този вестник - Н.Н.Йорданов.
Нека да обърне малко внимание на това, което излиза във вестника му, но едва ли...Може би това ще намали тиражът,а респективно печалбата.Освен това този вестник не е сериозен източник за достоверна информация,но все пак:
AGE, QUOD AGIS, ET RESPICE FINEM... /за да не затрудявам хората, а някои особено талантливи и ерудирани журналисти ще преведа сентенцията: "Прави, каквото правиш, и гледай края. Или прави,каквото правиш, но мисли за последствията!"
цитирай
41. katan - cornflower -
08.08.2009 12:32
cornflower написа:
бих съдила редакцията не за друго, а затова, че картината ми стои до името на хитлер.
Иначе цялата страница на Патрашкова е недоумица и кич парад!

Ето това е "кич парад" и сензация, но това е кредото на този вестник!
цитирай
42. katan - krotalka -
08.08.2009 12:36
krotalka написа:
отдавна съм казала, че повечето днешни журналисти са продажни халтурчици! Това е още едно потвърждение на думите ми! Жалко е, но е факт...
Дано поне има доблеста да ти се извини.

Дано,Кроталка! Но аз очаквах това да стане в отговор на имейла ми до нея...Не стана, но пък стана постинг с истинска дискусия за съвременната ни журналистика и "великите" ни съвременни "журналисти"...
Не е важно да се "надуваш като мисир", а наистина да си нещо наистина стойностно без да парадираш с това!
цитирай
43. lubara - Поздрави, katan !
08.08.2009 12:38
То и аз вярвам, но какво от това? Неприятното е, че не съм полагал никакви усилия в писането на тези статии, и ми отнемат удоволствието да го правя.
И че сякаш чакаха да видят как ще се посрещнат от читателите. Няма нищо, за което да ги хвана, за разлика от твоя случай.
Но постъпката им е гаднярска!
цитирай
44. katan - lubara -
08.08.2009 12:49
Не се кОси,Любо!
Истината рано или късно излиза наяве! И то като "въшка на чело", като в моя случай с картината...
Затова си пиши тук като мен и не се занимавай с вестници и други подобни...
цитирай
45. enige - Спаднало ниво на професионализна, ...
08.08.2009 13:04
Спаднало ниво на професионализна, предоверяване и четене отгоре-огоре в интернет.
Плюсът е за тебе, Катя, наистина си добра!
цитирай
46. katan - enige -
08.08.2009 13:15
Нивото е под "санитарния минимум".
Е, голям плюс, няма що!:)
Но в един момент го приех от другата му страна - като реклама...
Г-жа Патрашкова, ако желае мога да й ПРОДАМ моя картинКа с голяма ОТСТЪПКА!!!:)))
Тя има представа как вървят цените в галериите - аз ще й ПРОДАМ нещо мое, което си хареса на 60% от цената, ако беше в галерия!:)))
цитирай
47. enige - Рекламата си е реклама - няма лоша ...
08.08.2009 13:20
Рекламата си е реклама - няма лоша реклама.
цитирай
48. katan - enige - Рекламата си е реклама - няма лоша ...
08.08.2009 13:33
Има и АНТИреклама!
В случая г-жа Патрашкова прави АНТИреклама на вестника,а РЕКЛАМА на МЕН:))).
Но читателите на този тип вестници не се заглеждат много в картини/освен по снимки на скандално известни чалгапеВАЧКИ и други от този род/, така че не знам рекламата до колко хора е достигнала...
цитирай
49. vmir - 38. katan, плагиатстването винаги е било забранено от закона,
08.08.2009 14:15
и ако с плагиатстване някой е станал доктор, му се отнемат титлата и професионални права. По време на прехода се погазиха много правила, някои превърнаха докторантурата в сделка, други - в инвестиция, трети - в разменна монета и е редно да се знаят имената на търгашите, които приравниха знанието до откраднато кило кашкавал.
цитирай
50. katan - vmir -
08.08.2009 14:35
Това беше в началото на така наречената ни "демокрация", когато всичко беше разрешено, а плагиатстването беше най-малкият грях...
Този човек след това и стана и доцент.Сега вече е пенсионер, да е жив и здрав.
Има кой да съди !
цитирай
51. brand - "Интересно"
08.08.2009 14:41
Привет Катя, поне ти си човек работещ с цифрите, вместо говорене...ами премини към точни действия.
Това ми прилича все едно в магазина с моята стока, да пусна колежката от съседния магазин и да работи с нейния касов апарат.... Ами карай си по надлежния ред...пък не е изключено така толкова емоционално наранената ти душа, да се и опаричи, а пък терикатите, които ще ги опариш, да видят вече че "има и вятър". :-), стога с тоя завет :-)...
цитирай
52. skribezium - katan,
08.08.2009 15:02
А ти какво очакваш от подобни ? Само една самодеяна празнословност без задълбочаване в същността. Така се е получило и с кражбата на твоите картини. За съжаление точно такива дърдорковци се котират и оскотяват народа ни.
цитирай
53. katan - brand -
08.08.2009 15:15
Привет и на теб!
Ами май по надлежния ред би било правилно,но ми омръзна да пиша, че нашите "закони" са за кон, а не за лъв!:(((
Ще си скъсам нервите и за какво? За някакви пари...
На мен ми стига ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и ще забравя обидата към мен, но тук има още двама засегнати автори - арх.Марин Маринов и най-вече К.Щ.
Моята картина и картината на арх.Марин Маринов са представени като картини на самия К.Щ., което обижда паметта му...
А дали ще ги опаря не се знае...
Има вятър, но и има и завет.
Тези от другата страна са винаги на завет, а нас ни брулят ветрове и бури/най-вече душите ни!/.
Поздрави и благодарности за подкрепата!К.
цитирай
54. katan - skribezium -
08.08.2009 15:20
Прав си - само "една самодеяна празнословност без задълбочаване в същността"...
Статия писана за пари и сензация, че едва ли не К.Щ. е Адолф или обратно, така и не разбрах същността на "статията"...
А моята картина е МАСЛЕНО ПОЛУКОПИЕ на К.Щ.
Другата - "Натюрморта" е на М.М.
Жалко, че се налага да обяснявам на г-жа Патрашкова очеИЗВАДНИ неща.Можеше поне да погледне подписите преди да пусне материала...
цитирай
55. emil60 - Ами ако?
08.08.2009 15:27
Ами ако някой друг журналист прочете горекоментираните и с право наречени очеИЗВАДНИ НЕЩА... От феномена "Патрашкова" ще падне още една песъчинка...освен тази, че работи в "Уикенд"-ът...
цитирай
56. katan - В коментар №22
08.08.2009 15:27
съм написала:
"Ако на някой му трябва Ван Гог, Анри Матис,Хорст Хофман,Борис Денев или Марио Жеков - нека ми се обади - ще му изпратя мои КОПИЯ, но не искам да се представят като ТЕХНИ ТВОРБИ...
ТЕ са си просто МОИ КОПИЯ, доста далеч от оригинала...
А мога и да ги продам!
За г-жа Патрашкова СПЕЦИАЛНА 40%-на отстъпка!:)))
цитирай
57. katan - emil60
08.08.2009 15:30
emil60 написа:
Ами ако някой друг журналист прочете горекоментираните и с право наречени очеИЗВАДНИ НЕЩА... От феномена "Патрашкова" ще падне още една песъчинка...освен тази, че работи в "Уикенд"-ът...

Ами, ще се развенчае митът за г-жа Патрашкова...
цитирай
58. mamas - Привет, Катя!
08.08.2009 16:14
Знаеш, че имаш и моята морална подкрепа!
цитирай
59. katan - mamas -
08.08.2009 16:20
Благодаря,Славе!
Знаеш, че тук не става дума единствено за мен.
Ако беше така може би нямаше и да напиша нищо.Свикнала съм да ме крадат всякакъв калибър хора...
цитирай
60. frostblade - Олеле!
08.08.2009 16:26
Мразя крадци, които взимат без да се съобразяват с авторските права! katan, вдигай ни като Хитлер и ще ги пометем :D

ПП. Страхотно рисуваш.
цитирай
61. mkalpakchiew - katan - журналистката е абсолютно некомпетентна
08.08.2009 16:46
по история на изкуствата на 20 век, още повече за живота на Адолф Хитлер.
Жълтата преса пише само за пари и тираж. Доколкото съм запознат там не попадат опровержения!
Така е като изданията търсят не истински, а интернет журналисти!!! Затова не пиша много собствени материали, защото попадат в ръцете на не когото трябва. Ако нещо не им е ясно, ще отговоря по твое желание по подробно!
Бъди щастлива, че си станала равна на двама или трима именити художника!:)))
Имаш моята морална подкрепа!
С уважение - М.Калпакчиев
цитирай
62. katan - frostblade -
08.08.2009 16:49
Плагиатството за мен ,приятелче е като пладнешки обир/на едно място бях писала, "с взлом", но не е така...нашите блогове са рай за плагиатите, разграден двор,който няма с какво да защитим освен с опровержения и факти/.
Не обичам насилието,приятелче - не обичам Хитлер, не обичам Сталин, не обичам Чавес...
Предпочитам с думи да стигна до ума, сърцето и душата на човек.Това ми се струва истинско!
Благодаря ти за "П.П-то"! Стана ми приятно!
До скоро!К.
цитирай
63. borsi - Кажи му журналист и не го обиждай ...
08.08.2009 16:52
Кажи му журналист и не го обиждай повече!

Би следвало да ти се извинят и то пак на първа страница.
цитирай
64. katan - mkalpakchiew -
08.08.2009 16:55
katan - журналистката е абсолютно некомпетентна
mkalpakchiew написа:
по история на изкуствата на 20 век, още повече за живота на Адолф Хитлер.
Жълтата преса пише само за пари и тираж. Доколкото съм запознат там не попадат опровержения!
Така е като изданията търсят не истински, а интернет журналисти!!! Затова не пиша много собствени материали, защото попадат в ръцете на не когото трябва. Ако нещо не им е ясно, ще отговоря по твое желание по подробно!
Бъди щастлива, че си станала равна на двама или трима именити художника!:)))
Имаш моята морална подкрепа!
С уважение - М.Калпакчиев

Не се чувствам щастлива,приятелю!Съжалявам,че публикувах тази си картина по К.Щ. още на 01.03.2009г. Така станах обект на кражба и попаднах в една схема, която никак не ми е приятна!
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
65. katan - borsi
08.08.2009 17:00
Да,приятелю! Това съм го написала в коментар 6 -
"Сега искам ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и от двамата на страниците на вестника, но не с малки букви "сбутано" в някой ъгъл, а като в статята с -БОМБАСТИЧНО ИЗВИНЕНИЕ."
цитирай
66. bimbo163 - Здравей приятелко, съжалявам е...
08.08.2009 18:26
Здравей приятелко,
съжалявам единствено за твоите негативни усещания, породени от това безочие на г-жа Патрашкова.
Винаги съм смятала тази особа за посредствена личност.
Жалкото е , че голям процент от хората се влиаят и бълкат популярност с интелигентност. Жената се прочу повече покрай "високо " стойностното предаване БИГ БРАДЪР.
Дано успееш да постигнеш поне извинение.
Аз бих ги гонила до край и чрез съда.
Това е умишлено деяние, не е станала печатна грешка.
Проблема би бил за целият екип на вестничето.
А , извинявай, но само тук ли си качила отвореното писмо?
цитирай
67. prado - Божее, аз пък да не знам, че този п...
08.08.2009 18:33
Божее, аз пък да не знам, че този парцал("Уикенд") бил собственост на Недодялко!
Хич не искам да ставам адвокат на Патрашкова, но със сигурност съпругът и е от най-добрите познавачи на старото и новото българско изкуство - ако статиятя е на Патрашкова, тя би се допитала до него 100%.
Подозирам някаква долна интрига - ако обаче Патрашкова защити тази глупост, просто не знам какво да си мисля!
Това обаче не значи, че не трябва да има Големи извинения с Големи Букви на първа страница!
И от двамата : макар че от собственик на такава жълтения това извинение е без всякаква стойност!
цитирай
68. katan - bimbo163 -
08.08.2009 18:43
Здравей,приятелко!
Нищо лично срещу г-жа Патрашкова!
Нищо лично и срещу вестника им - за всеки влак си има пътници!
В началото,когато я "открих" ми правеше добро,дори много добро впечатление, но както казваш ти "покрай "високо " стойностното предаване БИГ БРАДЪР" започна да "олеква".
После в "Стани Богат" съвсем се шашнах от незнанието й на въпроси,които не биха затруднили един средноинтелигентен човек, а тя иска хората да я мислят за много над "средно".
Не съм сигурна дали грешката е от незнание или е умишлена.
Просто искам ПИСМЕНО ИЗВИНЕНИЕ от НЕЯ и от ЕКИПА НА ВЕСТНИКА.
Да, само тук съм качила писмото.
Иначе й писах почти същото на имейла, но отговор не получих.
Идеята за Съда също не ми е чужда.
Ако се извинят ПУБЛИЧНО може и да се разминем само с куртоазни извинения, но отвращението ми към този род писания ще си остане и още повече ще се затвърди.
цитирай
69. katan - prado -
08.08.2009 18:51
И аз не знаех,но МЕ НАУЧИХА.:)))
Доста време се чудех къде ли е изчезнал Н.Н.Йорданов след в."Труд", а то гледай къде бил!
Нямам представа дали е интрига или не и срещу кого е насочена, но не желая да попадам в долни схеми за разчистване на сметки или терени...
Независимо от нищо незначещото извинение на собственика и автора на жълтенията АЗ ИСКАМ ИЗВИНЕНИЕ НА ПЪРВА СТРАНИЦА С КОЛЕМИ БУКВИ(като морално удовлетворение), а след това ще си помисля за другия вариант...
цитирай
70. katan - mihala -
08.08.2009 18:59
Благодаря ти,приятелко!
Една ямболска адвокарка окраде Евстати Бурнаски и издаде 3 стихосбирки с негови стихове, но с нейното име!
И какво от това?
Поетът е възрастен и болен и не може да се бори с нея и така си остана - негови, с нейно име...
Знам,че каузата ми е почти кауза пердута, но поне да се знае, че моята картинКа е публикувана тук много преди статията и не съм откраднала нищо, а съм обяснила няколко пъти, че това е МАСЛЕНО полукопие ПО картина на К.Щ.
Благодаря ти още веднъж!К.А.
цитирай
71. yuliya2006 - Кристина Патрашкова: “В журнал...
08.08.2009 19:37
Кристина Патрашкова: “В журналистиката е смъртоносно, ако загубиш любопитството си” 07.07.2008 Кристина Патрашкова е журналистка, която дълго време е работила във вестниците ­ “24 часа”, “Сега”, “Монитор” и други ­ а сега води предаването “Истории с Патрашкова” по ТВ2.


сн. Иван БАКАЛОВ
Нейни са интервютата в печата с едни от най-известните личности от света на киното и литературата като Френсиз Форд Копола, Кърт Вонегът, Умберто Еко и други. 10 години поред Патрашкова е посещавала като журналист фестивала в Кан. Автор е на стотици материали, коментари и други в областта на културата. Авторското є предаване по ТВ2 разкрива непознатото за известни личности и забравени хора от близкото минало.

-­ Какво го има в телевизията, а го няма във вестника?
­ - В телевизията има една друга енергия. Сега го усетих. Там образът и визията имат голямо значение, контактът с човека става директно и веднага, много по-силно усещаш, когато разговаряш с един човек, как нещата минават директно през тебе. Просто емоцията е по-различна. Във вестника можеш, независимо дали правиш интервю, или пишеш текст, да преосмислиш нещата, има някаква дистанция. В телевизията обаче нещата се случват в момента. Дори когато снимаш филм или взимаш интервю, трябва да уловиш мига. Телевизията съдържа в себе си много по-голяма емоция. Аз държа много на емоцията и в предаването, което правя, и в изкуството като цяло. Години наред ходя на фестивала в Кан. Там на длан виждаш целия свят и неговите проблеми чрез различните филми. Има какви ли не направления в киното, авангардни творчески решения и въпреки това съм забелязала, че филмите, които правят най-силно впечатление, са тези, които ти минават през сърцето. За мене емоцията не е демоде, колкото и да е сурово и прагматично времето.
­ - На какво мирише в Кан?
- ­ Мирише на много пари, на лукс и блясък, на фалш. Звездата, която виждаш на пет метра разстояние, я следят 4­5 хиляди журналисти, всички много играят. Въпреки това най-голямата провокация е да се опиташ да стигнеш до истинската звезда, въпреки цялото є фалшиво и измислено поведение. Мисля, че съм се докосвала до истинската същност на много звезди.
­ - При кого разликата между това, което си мислела за него, и това, което си видяла, всъщност е бил най-голяма?
­ - Има един актьор, който за мене е чудовищен, един от любимите ми е. Страхувала съм се да го видя очи в очи ­ до такава степен съм се възхищавала от неговия талант, мисля, че е нечовешки. Става дума за Джак Никълсън. Той е божество. Когато преди години в Кан представиха филм с негово участие, въпреки че мразя да взимам автографи, единствено от него ­ за 10 години в Кан ­ взех автограф. Само се подписа, (аз бях неподготвена), на един елементарен и глупав тефтер. Показах го на всички и съм убедена, че никой не повярва, че това наистина е подписът на Джак Никълсън. Аз очаквах това да е дистанциран, високомерен човек ­ заради таланта, който има, е нормално да възприема другите като по-нисши същества. След срещата с него мога да твърдя, че това е най-любопитният човек, когото съм виждала. Отговаряше любезно на всички журналистически въпроси, а преди да отговори не просто от куртоазия питаше за страната, за изданието, за човека. По-любопитни очи от неговите през живота си не съм виждала. Най-голямото ми обръщане на представа за човек е за Джак Никълсън.
- Допускала съм, че Шарън Стоун е емоционална жена. Тя представи филм, в които играеше заедно с деца, болни от синдрома на Даун. И на пресконференцията присъстваха единствено тя и две от децата. Шарън Стоун е абсолютна богиня в Кан, тя е любимката на фестивала. Тя отклони всички въпроси за филма, защото през цялото време бдеше и внимаваше всичко да е наред с двете болни деца ­ какво ще направят, как ще отговорят на въпросите.
- Джони Деп също ми е правил голямо впечатление ­ дълбок и интелектуален човек. Въобще за тези десет години в Кан научих, че да ­ трябва да си красив, трябва да си талантлив, вероятно и да имаш шанс, за да успееш. И всички притежават тези качества. Обаче не можеш да се задържиш случайно на върха.
­ - Кой са другите “любимци” на Кан?
­ - Един от големите любимци е Костурица. Хора от Балканите правят пробиви там. Дори илюзорно не виждам обаче кой ще е този български филм, който ще има качествата да се яви, защото смятам, че нашите режисьори не могат просто и елементарно да разказват обикновени истории. Миналата година “Златна палма” спечели едно изключително младо момче от Румъния ­ Кристиан Монджиу, с една суперпроста история, която показва целия живот в тоталитарна Румъния, без да има нито един идеологически акцент. Става дума за филма “4 месеца, 3 седмици и 2 дни”. Един период в Румъния, когато са били забранени абортите и момиче, за да направи незаконен аборт, минава през куп перипетии. Това е филм за унижението на обикновения човек в една тоталитарна система. Много суров филм, много аскетичен, със съвършено неизвестни актьори, много просто разказан и ти дава представа за всичко. Нашите режисьори са доста комплексирани, те искат да разкажат проблемите на целия свят или техните драми и терзания, които им ги разбират 5 човека от техния приятелски кръг.
­ - Каква е разликата между българската и световната жълта преса?
­ - По повод на т.нар. жълти издания аз също имам една теория. Не говоря обаче за всички, защото и там има сериозни и по-малко сериозни издания. Мисля, че добрият тираж на някои от тези жълти вестници не е случаен. Защото там започнаха да се появяват много истински информации, и то свързани главно с политиката, каквито вече в другите вестници няма.
- ­ Кои точно публикации имаш предвид?
­ - Много неща. Примерно скандалът с Вальо Топлото започна от вестник “Уикенд”. За съжаление шефовете на вестниците са ужасно много обвързани с различни лобита. Всички знаем горе-долу кой вестник с кого е близък. Всички знаем в кой вестник какво може да излезе и какво не може да излезе. И ми е много мъчно, защото след 10-и ноември журналистиката в България извърши много революционна роля, журналистите и сваляха министри, бутаха правителства. Всички колеги от тези първи години на прехода, когато се създаваха вестници, имам предвид и пресгрупата, са усетили тази невероятна атмосфера на свобода, на липса на почти всякакви забрани. Докато нашата журналистика сега стана доста съобразяваща се. Абсолютен цинизъм е да се крепят политици и министри, както става в момента. Журналистиката за съжаление постепенно се отдалечава от истинската си функция и роля да бъде коректив на властта. А в жълтата преса, където има и много клюки и вероятно неверни неща, се появяват и много истини за целия ни обществено-политически живот. На фона на масовото падане на тиражите на вестниците, единствените които качват бройката, са именно тези жълти издания. Това трябва да е сигнал за останалите издания, които твърдят, че са сериозни.
­ - Но обвързаността на жълтата преса с някои от основните є герои е почти същата като на останалите вестници с политиците примерно?
­ - И там има сериозно обслужване. Става дума за някои списания. Там се пише най-вече за богати хора. Нашите колеги обслужват тези богати хора и това е толкова явно, че не подлежи на никакъв коментар. Проблемът е, че и т.нар. сериозни вестници също обслужват тези богати хора. Аз например съм изумена, че в най-големите вестници на по една две страници излизат материали за гардероба примерно на Евгения Банева. И на разни други мъже и жени, които са ужасно кичозни. Ние се занимаваме с техните диети, чорапи, яхти и т.н. Не че за такива хора не трябва да се пише. Но мисля, че сериозни издания да пишат за гардероба на някакви измислени хора е една изключителна перверзия.
­ - Възможно ли е просто общественият интерес към трите особено модерни фамилии в момента Баневи, Диневи и Арабаджиеви да е много висок и затова журналистите толкова да пишат за тях?
­ - Аз не мога да повярвам, че такива хора могат да предизвикат голям обществен интерес. С какво да го предизвикат? Какво са направили тези хора? Не мисля, че заслужават. Те не провокират любопитство да проникнеш в техния свят, да чуеш техните мисли, защото са някакви интересни и дълбоко интелигентни хора. Дори да допуснем, че има някакъв читателски интерес, той би могъл да бъде задоволен с два-три материала, защото това не е океан от философски дълбочини. Съмнявам се и че отделни журналисти имат чак такъв интерес към тези хора, за съжаление отново опираме до шефовете на изданията.
­ - Каза, че си била на стаж в БНТ. Къде по точно?
­ - Била съм във “Всяка неделя” при Кеворк Кеворкян. Научила съм доста неща от него. Той е сложна фигура, доста силова, но е човек, който си разбира от занаята. Основното, което съм научила от него, е да се опитвам да търся нестандартни гледни точки към стандартни неща.
­ - Как така ТВ2 събра под един покрив културата в твое лице и антикултурата в лицето на Азис?
- ­ Много е странна тази работа. Ако имам проблеми с предаването, те са, че хора, с които съм много близка от години, отказват да ми гостуват в телевизията, в която шоу прави и Азис. Същевременно срещам много интелигенти хора, които страшно много се забавляват с това предаване и смятат, че Азис има страхотно чувство за хумор, човечен е и проявява любопитство към хората. Моето отношение е много сложно, защото аз съм изписала тонове срещу Азис навремето, имах лична война. Предполагам, че собствениците на телевизията са искали да привлекат различен тип аудитория и затова са ни събрали под един покрив и с Азис, и с Юлиан Вучков.
­ - Колко струва опитът ти?
­ - Струва доста разочарования, доста огорчения. Не знам как изглежда отстрани, но аз не съм от хората, при които нещата се случват лесно. Върша си нещата с любов, може да звучи помпозно, но наистина е така. И ми е любопитно. А това е много важно в журналистиката. Докато бях във вестника, идваха много млади хора и от факултета по журналистика, в които не виждах абсолютно никакво любопитство ­ не само към професията, а и към живота. Стоят, чакат нещо да им се каже, не се чувстват виновни, че не знаят нещо, нямат желание да го научат. Изглеждат ми уморени на 20 години. А в нашата професия, ако загубиш любопитството е смъртоносно.

Автор: Марта ЕВТИМОВА
Прочетена: 484
цитирай
72. katan - yuliya2006
08.08.2009 19:59
Благодаря,Джу!
Оставям кометара ти/интервюто/... без коментар!
Автографа от Д.Никълсън, опита за интервю с Ш.Стоун и 10-те години на фестила в Кан, не правят грубата грешка в статията й по-малко груба!
Хубава вечер!К.
цитирай
73. анонимен - а какво прави уж "класната...
08.08.2009 20:09
а какво прави уж "класната" Патрашкова в недодялания Уикенд? ами същото каквото правеше в говорилнята на БигБрадър - въпрос на някой лев в повече. за "един пробит долар" в повече са готови на всичко, а това не е журналистика. "те" няма да прочетат писмото ти, няма да му обърнат внимание, освен ако не решат да го използват по някакъв начин за следваща статия. безплатно, разбира се.
цитирай
74. zezo - Мога само да ти пожелая искрено у...
08.08.2009 20:38
Мога само да ти пожелая искрено успех.
Въпреки, че да се бориш с вестниците на г-жа Ирена Кръстева е като да се бориш с вятърни мелници :(
цитирай
75. katan - explorer
08.08.2009 20:44
Вече нищо не може да ме изненада! Да използват - аз ще им давам, ако не друго то поне идеи,БЕЗПЛАТНО,но нека все пак да ме попитат...
Да живее печалбарството на чужд гръб!!!
цитирай
76. katan - zezo -
08.08.2009 20:46
Знам, че каузата ми е кауза пердута, но все пак реших да "извися глас" в защита на няколко души,в това число и на себе си...
цитирай
77. hel - Поздрав, Катан.
09.08.2009 00:32
Много неприятна история. Подкрепям те изцяло.
Преди години реших да издам малка книжка с гатанки - сам издат. Всичко сама. Не разбирах нищо. От печатницата ме посъветваха да си взема ISBN. Служителката, към която се обърнах, ми каза: То, ако реши някой да ви окраде, никакъв номер няма да ви помогне. Та такива работи.
Удоволствието от творчеството обаче никой не може да ни вземе.
цитирай
78. bimbo163 - Здравей, приятелко! Нищо лично ...
09.08.2009 01:14
katan написа:
Здравей,приятелко!
Нищо лично срещу г-жа Патрашкова!
Нищо лично и срещу вестника им - за всеки влак си има пътници!
В началото,когато я "открих" ми правеше добро,дори много добро впечатление, но както казваш ти "покрай "високо " стойностното предаване БИГ БРАДЪР" започна да "олеква".
После в "Стани Богат" съвсем се шашнах от незнанието й на въпроси,които не биха затруднили един средноинтелигентен човек, а тя иска хората да я мислят за много над "средно".
Не съм сигурна дали грешката е от незнание или е умишлена.
Просто искам ПИСМЕНО ИЗВИНЕНИЕ от НЕЯ и от ЕКИПА НА ВЕСТНИКА.
Да, само тук съм качила писмото.
Иначе й писах почти същото на имейла, но отговор не получих.
Идеята за Съда също не ми е чужда.
Ако се извинят ПУБЛИЧНО може и да се разминем само с куртоазни извинения, но отвращението ми към този род писания ще си остане и още повече ще се затвърди.


И пак съм аз,
ако не им пратиш писмото до вестника все едно нищо не се е случвало никъде.
Със сигурност ще ти каже някой някога - Какъв ти блог бг, това кокво е ?
И не само до вестника просто а с КОПИЕ ДО: и до където се сетиш - Господари на ефира, шоуто на Слави, Нека говорят с Росен Петров, 24 часа, и т.н.т.
Направи го не се мотай.
Така никой няма да ти се извини.
А това са недопустими неща и не бива да си мълчиш . Всеки трябва да направи нещо за да потърси сметка за наглостта на невежите.
цитирай
79. katan - hel -
09.08.2009 13:16
Неприятно,наистина!
Не желая името ми да се намесва в намесва в накакви схеми и непознарти за мен "игрички".
Удоволсттвието от творчеството може да бъде помрачено от такива статии...
Благодаря ти!
цитирай
80. katan - bimbo163 -
09.08.2009 13:18
Вслушах се в съвета ти и до сега разпращах имейли на разни места.
Периодът е отпускарски, но се надявам, че все някой ще прочете и обърне внимание!
Благодаря ти за съвета!
Приятен ден!
цитирай
81. bimbo163 - Радвам се, че го направи и ако имаш ...
09.08.2009 13:45
Радвам се, че го направи и ако имаш нужда от някаква помощ аз съм насреща.
Сложи писмото и тук. Аз ще го копна и ще го сложа като пост и при мен. И всички ще направим надявам се същото....дори можем да го качим в един и същи час и момент.
Например 10.00 часа в понеделник 10.08.2009
пък нека кажат, че не са го видяли!!!!
цитирай
82. katan - bimbo163 -
09.08.2009 13:55
Благодаря ти!
писмото не е едно с копие до всички, а за всеки има нещо по малко различно.
Но всъщността си е целият ми този постинг с коментарите към него.
Много съм ти благодарна за съвета и идеята!
Приемам и предложението ти за :" Аз ще го копна и ще го сложа като пост и при мен. И всички ще направим надявам се същото....дори можем да го качим в един и същи час и момент.
Например 10.00 часа в понеделник 10.08.2009
пък нека кажат, че не са го видяли!!!!"
Това е линка:http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/07/otkrito-pismo-do-g-ja-patrashkova.376064, който е същността на писмото...
Надявам се да има ефект от усилията!
Благодаря ти !
Хубав и ползотворен ден!К.
цитирай
83. frostblade - И аз се включвам!
09.08.2009 16:31
И аз се включвам в инициативата! Имаш моята подкрепа =)
цитирай
84. bimbo163 - и аз се надявам !!!! ще почакаме и ...
09.08.2009 16:47
и аз се надявам !!!!
ще почакаме и ще видим, дано има видов ден!!!
Ще направя каквото мога относно
" Аз ще го копна и ще го сложа като пост и при мен. И всички ще направим надявам се същото....дори можем да го качим в един и същи час и момент.
Например 10.00 часа в понеделник 10.08.2009
пък нека кажат, че не са го видяли!!!!".....
До скоро!!!
цитирай
85. bovari - Само красивото видях...
09.08.2009 18:50
в твоята картина си събрала цялото синьо на небето зад прозорчетата на първата къща, а в акварела на арх.Марин Маринов лъха свеж аромат на кафе и на лято:))))

За Патрашкова "Колкото повече се взема насериозно един човек, толкова вероятността да стане за смях е по-голяма:) / За това съдя по себе си:)/
Поздрави, Катя!
цитирай
86. katan - frostblade -
09.08.2009 19:16
Благодаря ти ,приятелче!
Нужна ми е всяка подкрепа!
Още вднъж- БЛАГОДАРЯ и поздрави!
цитирай
87. katan - bimbo163 -
09.08.2009 19:19
Ще ти изпратя началото на писмото,което съм разпратила до "Уикенд", "Труд","24 часа", "Нека говорят", "Господари на ефира"/може да има и до други места,сега не се сещам/.Можеш да го публикуваш и да публикуваш и ЦЕЛИЯТ ми постинг.
Благодаря ти отново за съвета!К.
цитирай
88. katan - bovari - Само красивото видях...
09.08.2009 19:31
bovari , ти си може би единствената, която познава тази картина на К.Щ.
Разликата между неговата и моята е много голяма, макар че моята е ПО К.Щ.
Утре, живот и здраве ще редактирам постинга като публикувам и оригиналната картина на К.Щъркелов.
Моите камбани са рисувани със сребърен брокат и станаха много големи, но брокатът съхне бързо и върху него трудно се прави корекция, затова ги оставих така.Камбаните на К.Щ. са глинени/както и подобава на една такава лека дървена конструкция/, изобщо - разликата е много голяма и ВАДИ ОЧИ/стига да ги имаш, за да видиш!/.
Благодаря за коментара и подкрепата!
Моля те, теб и всички,които ме поскрепихте до сега да пусните утре, живот и здраве постинга на bimbo163 - в моя подкрепа.
Нека все пак се знае от всички,че в България има Гражданско Общество и то е тук, в blog.bg.
Благодаря ти,bovari ! Благодаря и на всички и моля подкрепете инициативата на bimbo163 -
"82. bimbo163 - Радвам се, че го направи и ако имаш ...
13:45 Радвам се, че го направи и ако имаш нужда от някаква помощ аз съм насреща.
Сложи писмото и тук. Аз ще го копна и ще го сложа като пост и при мен. И всички ще направим надявам се същото....дори можем да го качим в един и същи час и момент.
Например 10.00 часа в понеделник 10.08.2009
пък нека кажат, че не са го видяли!!!!"

цитирай
89. zaw12929 - Непростима постъпка и непоправима
09.08.2009 21:21
Непростима постъпка и непоправима
цитирай
90. katan - zabavnata -
09.08.2009 21:30
zabavnata написа:
Нечувано нахалство!
Малко ще е да ти се извинят!
С К А Н Д А Л!

Много точно си го казала!
Благодаря ти!
цитирай
91. katan - zaw12929 -
09.08.2009 21:32
Благодаря за подкрепата!
Докато сме живи всичко е поправимо!
Пък и не искам много - само извинение!
цитирай
92. lubopitstvo - Ей!
09.08.2009 21:57
Това като се самозабравят разни интелектуалки в кавички, че като започнат да правят простотии...

Да видим какво ще отговори т.н."интелектуалка"..
цитирай
93. katan - lubopitstvo -
09.08.2009 22:08
Да видим! Ако беше ми отговорила на имейла нямаше да има такава "патардия".
цитирай
94. boristodorov56 - Няма смисъл от излишна истерия.
09.08.2009 22:32
Подкрепям авторката безусловно,
но най-добре да се обърне към адвокат -
да предяви една солидна сума за обещетение
/обещава половината на адвокатите/
и въпроса е приключен.
Собствениците на вестника имат достатъчно пари -
хем да си платят тъпата издънка,
хем да я ползват за реклама -
така, че с удоволствие ще изиграят едноактна пиеса.

Повече от сигурно е!

Тук всички сме солидарни,
но не е в нашата "юрисдикция" да направим нещо полезно.
Така бих постъпил аз, ако съм засегнат по подобен начин.
И си е справедливо и ти, katan да го сториш..
цитирай
95. kasnaprolet9999 - И аз като теб не чета Уикенд, напоследък
09.08.2009 22:47
и вестници не чета, а само новини от информационни сайтове от нета като актуално ком, стандарт и др. Адски се дразня от клюките и не понасям такива вестници и голите им снимки. Не се ядосвай, за тях това естериотипно поведение, дано все пак се стреснат от твоята реакция и им завлезне нещо в главите.
цитирай
96. katan - boristodorov56 -
09.08.2009 22:59
Май си много прав,boristodorov56!
трябва да се бърка в джоба, когато ти бъркат в душата...
Благодаря ти за съвета!
цитирай
97. katan - kasnaprolet9999 -
09.08.2009 23:01
Вече не се ядосвам.Очаквам отговор-извинение, ако няма такова - /ние уж сме правова държава/ - има съд...
цитирай
98. katan - ne2 -
09.08.2009 23:02
За всеки влак си има пътници, за всеки вестник - читатели...
цитирай
99. ssstto - Вестник Уикенд
09.08.2009 23:10
когато го чета после трябва като Монк да си мия три часа ръцете със сапун. А сега трябва да си си извадя очите.

katan hубаво, че си писал и така си спазил протокола.

А че тъпата патка псевдоинтелектуалка не ти е отговорила... нали е тъпа патка, иначе няма да е във Уикенд, където презрението към клиентите е задължително. Това се отнася и за вестник Труд и 24 часа, които презират и географията и с години пробутват фалшиви карти на България. пиши и мен. жалко че този парцал уикенд няма да му направим ...Ако Уикенд имаше сайт една гугъл бомба щеше да събуди жабите в това блоато
цитирай
100. katan - ssstto
09.08.2009 23:16
Благодаря ти за коментара!
Благодаря и за "включването"!:)))
До скоро!К.
цитирай
101. malkiatprintz - За съжаление по нашата преса е така – ...
10.08.2009 03:20
За съжаление по нашата преса е така – скандал да има, а за останалото не им пука. Най-малкото тази статия би трябвало да е писана от човек, котйо поне малко отбира от изобразително изкуство и да може да направи разликата, но очевидно не е така. "Гугъл – изображения" и първото, което се появи е тяхно. Жалко...
цитирай
102. gothic - Твърдо съм убеден
10.08.2009 08:33
че един журналист, с претенции за висока класа би трябвало да проверява материалите, преди да ги публикува. Ще ми се това да е глупава грешка, но въпреки всичко извинение е необходимо....
цитирай
103. alexooo - подкрепям те!
10.08.2009 09:28
подкрепям те!
цитирай
104. katan - malkiatprintz -
10.08.2009 09:43
Благодаря ти, че се включи!
Някъде из коментарите бях писала, че човек/особено журналист, държащ на името си!/ трябва да пише за нещо, от което разбира, а не за запълване на страницата...
цитирай
105. katan - gothic -
10.08.2009 09:45
Претенциите са едно,грешките друго, но човек-професионалист винаги "изпипва" работите си, за да не може никой да каже "гък"...
Иначе се стига до тук...
Благодаря ти!
цитирай
106. katan - alexooo -
10.08.2009 09:46
Благодаря ти, приятелче!
Хубав ден и спорна седмица!
цитирай
107. kapricia - :о)
10.08.2009 09:59
Не го очаквах от г-жа Патрашкова - честно! Но пък аз не очаквах и да започне работа за "сигнално жълто" издание, а ето че започна.
Аз на твое място нямаше да се задоволя с едно "извинявай" - щях да искам парично обезщетение. Най-малкото за да се научат да си проверяват информацията.
цитирай
108. gothic - Катя,
10.08.2009 10:27
точно това имах пред вид. С теб съм! Успех???
цитирай
109. eliana - Здравей,katan,
10.08.2009 11:00
подкрепям те напълно,истината за това е истина,за да бъде разгласена и нищо да не бъде спестено от нея,независимо за коя медийна''звезда''става реч!Желая ти успех,бъди здрава и силна!
цитирай
110. katan - kapricia -
10.08.2009 11:14
Честно казано и аз,но истината е тази,която виждате...
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
111. katan - gothic -
10.08.2009 11:32
Благодаря,приятелю!
цитирай
112. katan - eliana -
10.08.2009 11:33
Благодаря ти за подкрепата и за пожеланието!
Дай,Боже да съм здрава, а силата на духа ми е изпитана във времето!
цитирай
113. candysays - Скъпа Катя,
10.08.2009 12:37
желая ти успех! Имаш и моята подкрепа!!! (съжалявам, че чак сега ти пиша...)
цитирай
114. katan - candysays -
10.08.2009 13:07
Благодаря,Криси!
Не е късно,но си мисля каква е "ползата от файдата":).
"Кучето си лае,керванът си върви...".
Никакъв от звук от К.П. или "Уикенд".
Ще ме амбицират и ще се отнеса до съда може би.
Аз съм прекалено добронамерена и исках само едно извинение, но сега вече се замислям дали да не е и финансово извинението/колкото и грубо да ми се вижда/.
Хубав ден!К.
цитирай
115. viki11 - Лично аз,
10.08.2009 13:13
тъй като обичам реда,

смятам, че би трябвало колкото може по-скоро

да се уредят тези отношения

на крадене от блоговете, което практикуват

журналистите!!!

Не може да се правят каквото си искат.

И аз съм имала крадени снимки. Ама ако знаят на кого са авторските права!!! :)))
цитирай
116. viki11 - Присъединявам се към искания от...
10.08.2009 13:14
Присъединявам се към искания отговор от Госпожата!
цитирай
117. izlagazia - ето за такива излагации ми говоря
10.08.2009 13:28
Като се излагате, поне го правете качествено .., компетентно
цитирай
118. candysays - Търси си правата!
10.08.2009 13:36
Както си решила. Нужно е, за да разберат, че не може все така..
цитирай
119. katan - Благодаря,viki11 !
10.08.2009 14:38
Благодаря за подкрепата!
цитирай
120. katan - zlagazia
10.08.2009 14:39
Компетентно излагане - май не звучи зле...
цитирай
121. katan - candysays -
10.08.2009 14:40
Не може все така,Криси!
Нали уж живеем в правова държава...:(
цитирай
122. анонимен - Невероятна история!
10.08.2009 16:22
Могат да се направят наколко извода: първо, че си толкова добра, че те бъркат с класика (това е голямо постижение, защото ако поискаш, можеш да си рисуваш а ла Катан и ще си бъдеш несравнима); второ, че авторите на статията са доста слабо подготвени, което изобщо не ме учудва; трето, че човек (творец) винаги може да стане жертва на плагиати.
цитирай
123. katan - parasol -
10.08.2009 16:30
Невероятна история, а с какъв край ще е ..."днес никой не знай,днес никой не знай"!
Е, аз си рисувам и мои си картинКи, но си рисувам и ПО големи автори, без претенции да ги достигна.Пиша си,когато заимствам нещо "ПО","Ала".
...Но не казвам,че са мои.Не казвам,че са и копия, а само са рисувани по мотиви на някого...
цитирай
124. анонимен - Всъщност
10.08.2009 16:56
има още нещо важно: че така си се справила, че на специалистите им лъснаха... дълбоките познания по темите, по които уж са компетентни.
От цялата работа според мен печелиш като автор; те си остават засрамени.
цитирай
125. katan - parasol -
10.08.2009 17:03
Не знам какво печеля,приятелю,но още не съм ...закусвала, а то май стана време за вечеря.Скоро ще дойде и Мишелинско царство...
А "експертите" по изкуството сигурно добре са похапнали и подремнали,а аз ,Лаикът -цял ден се "срастнах" със стола...:)))
Как е Лидия?
цитирай
126. анонимен - Цункай Мишел!
10.08.2009 17:16
Още ли е "на рамо"?
Лидия сега е при другата си баба - разнасяме я насам-натам, всеки иска да я намачка...
:)))
цитирай
127. katan - parasol -
10.08.2009 17:21
Още:)))!
Но снощи нещо беше по-кротка, дори се снимахме пред прословутата ми картинКа- ПО.К.Щ.
И ние сме така с Мишел, аз не непразно я наричам"магнитче".
цитирай
128. zaycheto - ...
10.08.2009 19:25
Сега влизам вблога си и видях съобщението. Сега прочетох ивидях за какво става дума. Съгласна съм и те подкрепям. Съжалявам, че сутринта несъм вуидяла за да пусна тема в 10.00. Надявам се сега да не е късно.
Нищо не се зачита в това наше общество. Жалко е и скандално.
Между другото, картините са разкошни. Не разбирам от изкуство, но знам кое радва окото ми и ме кара да се усмихвам :)
цитирай
129. katan - zaycheto -
10.08.2009 19:29
Права си!
"Нищо не се зачита в това наше общество. Жалко е и скандално."
Благодаря ти за коментара!
цитирай
130. thetrooper - Трябва да ти се извинят!
10.08.2009 20:08
Аз на твое място бих ги съдил...
цитирай
131. katan - thetrooper -
10.08.2009 20:14
И това може да стане!
цитирай
132. esen - Сега видях проблема ти, Катя.
10.08.2009 23:28
Хубаво си го написала! Ще им се наложи да се извинят. Очаквам дори да се отдели необходимото телевизионно време за това. Всеки трябва да е отговорен за грешките си, независимо колко насериозно се взема.
С теб съм! Всички сме с теб! Успех!
цитирай
133. katan - esen -
10.08.2009 23:33
Проблемът по-скоро е на "Уикенд", а не мой.
Съжалявам,че и този път не си замълчах,както много пъти до сега...
Не ми е по вкуса да се "завихрят" такива истории около мен!
Благодаря ти за подкрепата!
Днес толкова хора ме подкрепиха, че чак не повярвах на очите си!
Благодаря на всички ви!
цитирай
134. katan - Получих едно съобщение на лични,което ме разсмя и ме накара да го пейстна, за да го видите и вие!:)))
11.08.2009 15:32
A na tazi Lainar :) kaji, che klasicite za tova sa klasici, za da sa
obrazec i primer na podrajanie. Pone taka kazva etimologiqta na
dumata. Tq kato specialist sigurno shte znae.
ALA se pishe "à la" ama ne znam dali moje da se upotrebi za chovek...
za kuhnq s prilagatelno, da, ama..
цитирай
135. ulian - Привет от Юлиан Митев
12.08.2009 14:33
"...извинения има "да няма", казано с английски словоред..."
Попаднах случайно тук. Прочетох материала и коментариите към него с "най-дебело удоволствие". Зарадвах се в качеството си на дипломиран изкуствовед и силно ме досрамя за колежката КП като дипломиран журналист. Искам твоето разрешение да препечатам материала и в моя блог, както и да го публикувам в моя фейсбук, като го разпратя на моите познати колеги - както журналисти, така и изкуствоведи.
"Кучетата си лаят, керванът си върви", животът си тече..."
Моят съвет - "Плюй на цялата тази работа така, както плюеха до историческия материализъм"(Остап Бендер от "12-те стола". Рисувай и върви напред, защото речем ли да се върнем назад "Боян Болгар трябва да стане Боян Афузали (да речем)"(Чудомир).
С огромен привет: Юлиан Митев.
цитирай
136. mem - Ами и аз те подкрепям.
12.08.2009 16:03
Некомпетентност и безочие - ако имаш нерви, накажи ги.
Сърдечни поздрави.
цитирай
137. senzacia - Пази Боже сляпо да прогледа...
14.08.2009 21:24
Драга, госпожице, нямах време дори да изчета всичките бръщолевения, които си изпала, разбрах само, че имаш нещо против в. Уикенд... Вместо да се радваш, че някой ти е обърнал внимание на творчеството и въобще на личността ти - ти типично по български подскачаш и правиш панаири. И все пак този някой е вестник с 320 000 тираж - това не означава един парцал - а доверието на толкова, че и повече хора, които го четат.... Ах... ах... нямам думи!
цитирай
138. senzacia - хаха
14.08.2009 21:26
Хора като Слави Трифонов не успяха да ги осъдят, че селянина с колето ще го прави... Ама давай, дерзай! Човек е толкова голям, колкото големи са му и мечтите ;) Явно покрай съдебни битки и дела искаш да станеш известна!
цитирай
139. katan - senzacia -
14.08.2009 21:58
Благодаря за обръщението!
Но отдавна не съм госпожица, а достолепна госпожа!:)))
И не съм "прогледнала " наскоро, така че не уместно се позовате на АЛЕКО...
цитирай
140. katan - senzacia -
14.08.2009 22:06
senzacia написа:
Хора като Слави Трифонов не успяха да ги осъдят, че селянина с колето ще го прави... Ама давай, дерзай! Човек е толкова голям, колкото големи са му и мечтите ;) Явно покрай съдебни битки и дела искаш да станеш известна!


Съжалявам, че си служите с толкова изтъркани клишета за мечтите.Аз не бих използвала такива, ако имах себеуважението, за което претендирате!
Е, аз не съм Слави Трифонов и не искам да бъда!
Аз съм една "скромна селянка с колело"/макар това да е в друг ваш/"в" умишлено с малка буква!/ коментар.Пак неправилно използвате препратка към Георги Мишев, но ... нейсе!
Аз не съм злопаметна,пък и не мога да карам колело/велосипед/, а и не искам да ви съдя!
Има кой да ви съди! Но Той съди не само по делата, но и по помислите!
Бъдете живи и здрави всички и не се страхувайте от една селянка!
цитирай
141. senzacia - грешка!
15.08.2009 00:40
Не говори, че ще съдиш мен!? Това че заставам на определена страна не означава, че съм от Уикенд. Тук просто сте се насъбрали банда плюещи, които не не виждам по-далеко от носа си.
цитирай
142. katan - senzacia - грешка! Твоя грешка!
15.08.2009 22:45
Скъпи/а ми ,senzacia !
За какво съдене говориш?!
И кого да съдя?! ТЕБ,едно нищо незначещо и измислено име?! И защо?!
Ако трябва да съдя някого, това не си ти, а твоите ментори! Но аз не искам да съдя никого...
Нека тези,които ги е страх от съд да се погледнат в огледалото и да признаят единствено пред собствената си съвест, че са сгрешили... Така поне малко ще успокоят гузността си...
А ти къде се слагаш?!
Да съдя теб, все едно да съдя дървото пред блока ни...Пардон - нали съм селянка и живея на село в "малка спретната къщурка с две липи отпред", все едно да съдя една от липите - лявата или дясната, няма никакво значение...
Това, което ти пиша сега е последното,което някога ще напиша до теб като адресат.
Ще се опитам да пиша по-утилитарно,за да ме разбереш,ако можеш...
Някъде беше писал/а нещо за съд и Слави Трифонов, който не е успял да осъди вестника ви, та аз - селянинът с колелото ли ще го направя/цитирам по памет!/ - доколкото си спомням ти отговорих,че АЗ не съм С.Т. и не искам да бъда!
Да, Слави не е сред любимците ми. Но на Слави не може да му се отрече израстването в "движение" и то пред очите на всички нас, независимо дали го харесваме или не.
Освен това Слави не се опитва да "надскочи боя си"!
Когато сгреши се поправя и извинява,което му прави голяма чест и ме кара да го уважавам/гледай сега какво ме караш да правя - да защитавам С.Т!/.
И го прави пред много пъти по-голям "тираж" от вашия - Слави го гледадат ежедневно поне 2 милиона българи! А вие/не ти/ се хвалите с някакви си 320 000 тираж СЕДМИЧНО!
"Зацикят" водещите ви журналисти,почивайки на стари "лаври" и самочувствие без нужното покритие, а какво да кажем за такива като теб?!
Искам да ти дам един съвет/не е задължително да се вслушаш в него!/ - прочети малко повече книги, енциклопедии и речници, от които можеш да се ограмотиш. А Гугъл и Уикипедия ги остави, защото виждаш какви неприятни изненади правят...
Писа ми някъде и за моята приятелка,за която писах, че е отишла да си купи "лекарство" рекламирано във вестника ви.
Очаквах да ми се обади след няколко дни, но тя ми се обади още снощи, за да ми каже, че рекламирате не истинско,изпитано, минало през много тестове лекарство,а някаква ХРАНИТЕЛНА ДОБАВКА, но я рекламирате като ЛЕКАРСТВО!!!
Няма да се впускам да ти обяснявам разликата между двете неща, защото трябва да ти изнеса цяла лекция по фармакология...
Ето, отново една огромна заблуда във вестика ви,която облагоделства рекламодателите ви...
Но моята цел беше не да оборвам други публикации, а само да изкарам наяве истината за две картини...
Не знам кой не вижда по-далече от носа си?! НИЕ - БАНДА, плюещи или вие - корифеите във всички области на познанието и изкуството?!
Не мисли,че търся евтина сензация като вас/теб и менторите ти/!
Не ми трябва и някаква съмнителна слава - аз моите 15 минути слава съм си получила, когато теб още те е нямало на този свят!
И не мисли, че светът започва и свършва с теб/или вас/.
Светът ще продължава да го има и след теб ,и след мен ,и след всички нас, както го е имало и преди нас...
Има една много хубава книжка на Никос Диму :"Нещастието да си грък", ако успееш да я прочетеш, ще намериш и себе си в нея...
Апропо: Прочете ли нещо от Алеко Константинов и Георги Мишев? Не си?! Е, прочети - ще ти е от полза/приятелски съвет!:)/.
Накрая ще завърша с нещо,което ми хрумна в последния миг :"Ne supra crepidam" -т.е. да не се съди по-високо от обувката... а за теб и кликата ти ще го перефразирам по друг начин - не пишете и не съдете за неща,по-високи от обувката ви, защото не сте компететни...
Поздрав най-сърдечен и т.н., но няма да продължа с частните уроци по ограмотяване, защото хонорарът ми е висок, а вие като ученици не сте добри...
Това е!
До сега не съм трила коментари и съм отговаряла на всички изпратени ми съобщения, но тук, най-тържествено обещавам, щом видя името ти да трия всичко без да го чета, публикувам или отговарям!
Аз държа на обещанията си! Можеш да питаш много хора, които не виждат по-далече от носа си...
Обещавам този коментар, утре живот и здраве /без НИКАКВИ поправки / да превърна в постинг и с това да сложа една огромна точка на тази история, която ме омерзява!
Това ще е поантата на един "глас в пустиня".
Бъдете здрави и комепетентни! Катя Атанасова
цитирай
143. nessity - Здравей senzacia, много ми е при...
15.08.2009 22:56
Здравей senzacia,много ми е приятно да ти напиша,че си нямаш и на представа за какво става на въпрос.Мила ми сензация,не искам да съм груба.Вярвам,че не всички сме еднакви,иначе светът щеше да е много,ама много скучен.Донякъде се радвам,че има хора и с друго мнение,но все пак никой от "плюещите" хора не са те обидили.Нали?Така че,моля те не ни обиждай,че сме такива и онакива.Теб не сме те критикували,че си такава,каквато си.Лека вечер зензация.И не ми се сърди за нищо. :)
цитирай
144. cinderellathespy - Кате, чак сега ми остана време да...
17.08.2009 23:53
....попрочета какъв спор се е завихрил с публикацията на Патрашкова. Честно да ти кажа с цялата тази история като смешна и несериозна журналистка се е показала само и единствено тя. Кому е нужно извинение от един показал се пред цяло общество като несериозен професионалист? Хубаво, че дадохте гласност на случая, за да разберат медиите, че народа не е стадо, което приема за чиста монета това, което ежедневно му се "бълва" било по телевизия, било по радио и доказахте, че в скъпата ни родина има и честни хора, на които не им е все едно как представят пред света техни кумири и самите тях - визирам Щъркелов и теб. От къде на къде е намесен Адолф Хитлер, това много не можах да го схвана, но всичко с нацистки привкус звучи цинично през 21 век, когато постоянно се говори за защита правата на човека, за мир, холокоста е заклеймен институционално....на фона на всичко това да афишираш и възхваляваш творческите наклонности на човек, заради болните амбиции на когото са избити хиляди хора е направо цинично и най-малкото проява на лош вкус....
Патрашкова, да ви кажа и аз - много се изложихте! Ако се извините - ще е достойно, ако не го направите - вероятно много хора ще продължат да Ви гледат и слушат, но дали ще Ви вярват - над този въпрос си струва да помислите?!
Кате, поздрави и прегръдки от мен и целувки на Мишелка хубавелка! -:)
цитирай
145. katan - cinderellathespy -
18.08.2009 09:42
Ели,мила! Благодаря ти за думите в моя подкрепа!
Аз пък ти казвам,че заставам зад всяка една от твоите думи, но за мен тази истирия вече приключи!
Не искам повече да се цапам...
Нека тези хора се обърнат към собствената си съвет и се извинят на нея, че са я пренебрегнали.
Но както казваше Висоцки - "...У кого? У кого она есть..."
Поздрави и хубав ден!
За другите неща - на друго място.:)))
цитирай
146. kensen - по-добре късно...
18.08.2009 18:51
Имаш една публикация за случая и от мен :)

Николай - http://nikivasilev.blogspot.com/
цитирай
147. katan - kensen -
18.08.2009 19:00
Благодаря за подкрепата,но забрави и ...карай напред!
Нищо няма да се получи!
Виж и това:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/16/edin-moi-komentar-koito-obeshtah-da-prevyrna-v-posting.380629
цитирай
148. kensen - не съвсем
18.08.2009 19:09
хубвавото на интернет е че какво се публикува остава там. Дори да няма други последствия от сега нататък всеки, който потърси името й в гогъл ще се натъкне на тази случка.
цитирай
149. katan - kensen -
18.08.2009 19:12
Не исках да се получава така!
Затова най-напред й написах имейл, на който се надявах да ми отговори и с това щеше да приключи всичко...
цитирай
150. blagovestie - Не зная да се смея ли,
19.08.2009 21:24
да плача ли... Известността и славата явно са хубаво нещо, ама не чак толкоз :)
Търси си правата, блогерите те подкрепяме ;)
цитирай
151. katan - blagovestie -
19.08.2009 21:38
По-добре се смей! Смехът е здраве,макар и сълзите да са пречистващи!
И забрави тази история като мен!
Който иска и МОЖЕ да си извади поука, ще е добре за него...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5656245
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195540
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031