Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2015 20:15 - МАЙСКА НОЩ
Автор: katan Категория: Други   
Прочетен: 3809 Коментари: 12 Гласове:
34

Последна промяна: 05.10.2015 19:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На милото момиче, на което обещах да помисля за посвещение.
За теб, Флайче /
flymore /. Октомврийски поздрав и топла, майска прегръдка!



Незабравима нощ!
Уханна и прохладна!
Натежала с аромат на късна пролет, 
на цъфнали акации.

На пейката, 
под ореха,
преплели пръсти предано,
седим в томителна нега.

Тук славей пее,
там – приглася друг, 
нататък – трети!
Вълшебен славеев концерт!

Луната спряла
на върха на бора е –
усмихната и благосклонна.
Не бърза да отмине. 

Ветрец погалва нежно клоните .
Звезди огромни трепкат
в небосклона
и пишат нашата съдба.

Незабравима нощ 
на късна пролет!
Нощ, красива и любовна !
На никого не му се спи.

О, нощ! Поспри!
Почакай още час поне!
Не бързай, утро,
Моля те! За тебе има много време …


image





Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flymore - Това ме удари...
04.10.2015 21:18
Благодаря за посвещението, мила Кате! Какво друго мога да направя?!
В живота на всеки от нас една любов е назабравима...
Топла октомврийска прегръдка и от мен за теб, с пожелание, да извървиш докрай жизнения път в здраве и споделеност!
<3



цитирай
2. katan - 1. flymore - Това ме удари
04.10.2015 21:30
Здравей, Флайче!
Да го махам ли:)?
Не искам да те удря никъде. Искам да си щастлива, усмихната и обичана!
Благодаря ти за пожеланията!
На теб също - път осеян със здраве, обич и разбирателство!
<3<3<3:)
цитирай
3. donchevav - Почти повярвах, че вън е пролет - ...
04.10.2015 21:33
Почти повярвах, че вън е пролет - толкова силно е внушението на тези стихове, мила Кате! Луната и славеите, тихият ветрец, нежното докосването на любимите пръсти и огромните звезди, които - трепкайки, пишат съдбата на влюбените. Красиво!
Поздрави на Флай! Прекрасна приятелка е тя, заслужава цялата обич на света - и не само през пролетта - през всички сезони:))))) За нея и за тебе, мила Кате, още едно стихче в тази тоналност:

Тиха песен в тиха нощ...
Звън на капки светлина
върху сребърни листа
в чудно тиха майска нощ...

Върху сребърни листа
звън на капки светлина
в чудно светла майска нощ.
Тиха песен в тиха нощ...


Прегръдка, мила Кате! Успешна седмица - и ...стискай ми палци - после ще ти кажа защо /нищо, че не обичаш този израз:))))/ И аз не го обичам, но тази седмица ще ми е необходимо всичките ми приятели да са около мене - поне до петък:)))
Усмивки!
цитирай
4. katan - 3. donchevav - Почти повярвах, че вън е пролет
04.10.2015 22:14
Нека да е пролет в нас!
Всичките ми приятелки, /а не и само те/ заслужават обич и щастие.
Флайчето е много стойностен човек!
Прочети блога й, коментарите. Всичко ме кара да смятам, че е хубав човек.
Стихчето ти много ми хареса, Венетче!
"О, нощ! Поспри!
Почакай още час поне!
Не бързай, утро,
Моля те! За тебе има много време …"
За мен това е обръщение към самия живот - да ни отпусне още час щастие. За утрото има много време ...

Ще стискам палци и ти пожелавам успех, но в петък искам пълен и точен отчет:).
Усмивки и от мен и хубава вечер!
цитирай
5. donchevav - Благодаря ти, Катенце! Знаех, че ...
04.10.2015 23:32
Благодаря ти, Катенце! Знаех, че мога да разчитам. Ще ти кажа, но на лични. Е, ще направя и постинг - но не по-рано от 13-ти:))))) Прегръдка!
цитирай
6. paciencia - Чудесно посвещение, Кате!
05.10.2015 01:15
Толкова е нежно, красиво и образно. Като картина. Жива, с ухание, музика, влюбени...и тези огромни звезди! Толкова подходящо за нежен човек като Флай!
И аз бих възкликнала: „О, нощ, поспри!“. Прегръщам ви и двете<3
цитирай
7. vilish - Щедро и от сърце ...
05.10.2015 12:37
... даряваш усмивки и топлина, мила Кате!

Колко е нужно на човек ...
Стих или само дума, вдъхваща надежди и вяра в нещо по-добро и красиво !!! :)
Благодаря!

Поздрав за всички тук! Желая ви цветен, обичлив и благодатен Октомври!
На Вени - успех в което и` предстои!
Прегръдки!
цитирай
8. katan - 5. donchevav - Благодаря ти, Катенце!
05.10.2015 13:12
Успех, Венетче!
Всичко ще е наред! Ние сме с теб!
цитирай
9. katan - 6. paciencia - Чудесно посвещение, Кате!
05.10.2015 13:17
Здравей, мила Вася!
Жива картина е:). Никога няма да се изтрие от съзнанието ми аромата, славеите, звездите и пейката под ореха ...
Това и ТВОЕТО "Вълшебно" са писани по едно и също време. Почти през ден-два.
Така съм ви усетила - нежни и мили.
Прегръщам те!<3
цитирай
10. katan - 7. vilish - Щедро и от сърце ...
05.10.2015 13:21
Здравей, миличка Вили!
Радвам се, че си тук!
Малко му трябва на човек за да полети - топла дума, нежен поглед и небе обсипано със звезди!
При Венетчето всичко ще е наред!
Нали сме с нея:).
Прегръщам те!<3
цитирай
11. litatru - Здравейте, Катан!
03.03 12:35
Прекрасна пролетна картина е събрана в няколко строфи!

С уважение и възхита!

Лита

цитирай
12. katan - litatru - Здравей, Вили!
05.03 14:00
Благодаря ти за коментара и за спомените, към които ме върна!
Поздрави!
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5679737
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930